Gå til innhold

Forelsket....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Jeg må bare få det ut; jeg er så forelsket i kjæresten min at jeg ikke vet hvilket ben jeg skal stå på. Jeg har alltid regnet meg selv som ei fornuftig, jordnær jente, og forelskelse er noe jeg ikke har opplevd så mange ganger, selv ikke med to _lange_ forhold bak meg.

Men med min nåværende kjæreste blir bare følelsene sterkere fra dag til dag; vi har "bare" vært sammen i et halvt år, men utviklingen er veldig bra, og jeg begynner endelig å bli kvitt min "menn kan man egentlig ikke stole på"-tilnærmelse.

Livet er herlig! Jeg måtte bare få det ut:D

T, du er et fantastisk menneske---på alle måter

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nyt det og ta vare på hverandre, jeg har det likt og har vært gift i 17 år... Lykke til videre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt det og ta vare på hverandre, jeg har det likt og har vært gift i 17 år... Lykke til videre  :lol:

Det var også deilig å høre. Er så forelsket i min kjæreste gjennom fem år at det er helt fantastisk selv - og så deilig både å høre om dere som er heeeelt nyforelsket og dere som har fått det til å vare så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah!

Forelskelse, vær så snill kom til meg også!!

Hvis du har så mye, så må du gjerne gi meg litt! :ler:

Jeg er veldig glad på dine vegne. Den følelsen er så utrolig god når den blir gjengjeldt!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mzfire

SÅ heldig du er, nyt forelskelsen du :) Håper den varer leeenge for deg.

Det er noe spesielt den følelsen. Håper dere får et fint liv sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Ja, er det ikke bare helt usannsynlig deilig?!? :D Jeg er så glad i kjæresten min at det nesten gjør vondt. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...