Tweetie_20 Skrevet 28. mai 2003 #1 Skrevet 28. mai 2003 Igår fikk jeg noen produktprøver av Dermalogica og de er jo helt supre!Har bar prøvd de 2 ganger,men merker allerede forsjell på huden.Den har blitt glattere og kvisene forsvinner....rene mirkalet!Synd jeg ikke har råd til å hamstre inn i større doser..sukk:-(Noen andre som har positive erfaringer med Dermalogica?
Gjest Ethereal Skrevet 28. mai 2003 #2 Skrevet 28. mai 2003 Dermalogica er supert, spesielt for problematisk hud. Men jeg synes kanskje produktene virker litt "basic" og kjedelige :oops: , så har konvertert til Decleor. Hvis du synes prisen er stiv, bør du tenke på at produktene er ultradrøye, og varer mye lenger enn vanlige butikkprodukter... Flott du er fornøyd! Kanskje de har noen sånne starterkits du kan kjøpe først, så du får prøvd produktene litt lenger? Ellers vet jeg at enkelte her kjøper Dermalogica via internett, tror det var på www.essentialdayspa.com M
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 28. mai 2003 #3 Skrevet 28. mai 2003 Jeg bruker Dermalogica selv og er strålende fornøyd med disse. Meget meget gode produkter! :D Minnie
Leo Skrevet 28. mai 2003 #4 Skrevet 28. mai 2003 Produktene er supre! Har regnet på dyre produkter vs. billige og har kommet frem til at det i løpet av ett år ikke blir nevneverdig billigere å bruke "supermarked-produkter". De dyrere produktene er som regel drøyere i bruk samtidig som man selv ubevisst blir mer sparsommelig. Basic hudpleie, og spesielt ikke til problemhud, bør det ikke spares på. Kanskje du får feriepenger eller skattepenger snart? Da kan du jo passe på å kjøpe den største utgaven (Lønner seg alltid!) av hvert av de produktene du trenger. Etter hvert kan du jo ha dette som ønsker til bursdag og jul. Veldig greit; da får man gaver man trenger samtidig som andre slipper å lure på hva de skal kjøpe.
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2003 #5 Skrevet 28. mai 2003 Enig...i lengden lønner det seg nok å kjøpe dyrere produkt.Jeg komme r nok til å svi av noen kroner på hudpleieprodukt neste måned ja....men det er jo en god investering egentlig:-)
Indira Skrevet 28. mai 2003 #6 Skrevet 28. mai 2003 Hvilken av kremene bør man velge til bladingshud?
Girl-Next-Door Skrevet 28. mai 2003 #7 Skrevet 28. mai 2003 Dermalogica Dermalogica Dermalogica!!! Kunne ikke klart meg uten disse fantastiske produktene. Om du lurer på hvilken krem du skal kjøpe ville jeg ha dratt til en hudpleier som fører Dermalogica, og fått henne til å velge ut passende produkt til deg. Det gjorde i alle fall jeg, og jeg har nå ikke en eneste urenhet i huden min :D
Molanya Skrevet 28. mai 2003 #8 Skrevet 28. mai 2003 Ja, Dermalogica er kvalitet. Anbefaler Shiseido som billigere alternativ.
Gjest Ethereal Skrevet 29. mai 2003 #9 Skrevet 29. mai 2003 Shiseido som billig :o ? Shiseido Bio-Performance Advanced Super Revitalizer N= 620NOK, ikke akkurat billig, men en av de aller beste kremene jeg har prøvd for tørr hud. Anbefales! M
Molanya Skrevet 29. mai 2003 #10 Skrevet 29. mai 2003 Det finnes et "sett" med det meste du trenger, for 500-600 kr. fra Shiseido.
starie Skrevet 29. mai 2003 #11 Skrevet 29. mai 2003 Indira: Active Moist er kjempefin til blandingshud.
Tweetie_20 Skrevet 30. mai 2003 Forfatter #13 Skrevet 30. mai 2003 Du kan sende mail/ringe til Tekon som fører Dermalogica.De har egen hjemmeside.....Jeg bare ba om å få tilsendt noen prøver for min hudtype og en katalog med oversikt over alle produktene deres.Fikk de i posten 3 dager etterpå....kjempebra service og helt gratis:-) :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå