Gå til innhold

Haster - Lampeskjermer trenger nytt LIV!!!!!

Rapitap

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har tre lampeskjermer som jeg ikke kan fordra!

2 av disse er make og offwhite. (Skal henge på veggen.... har terrakotta farge...)

1 er større og lyseblå. (Terakotta keramikk må stå på bord eller noe...)

Jeg vil så gjerne gjøre noe med disse selv...og tenkte...dyppe dem i te?

Ehmm...male dem i vannfarger? Eller hva er det jeg kan finne på. De må jo ikke blir helt tett sånn at 'lyset' ikke kommer gjennom.

Noen forslag?? Nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tyll og tapetklister, spraymaling, nytt trekk (som erstatter det gamle og ikke utepå det gamle), lime på pynt (masse slags saker som kan passe - steiner, perler, trebiter...)....

For å nevne noe..

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!!! ....jeg har allerede gått helt av hektene og malt med vannfarger...sånn at det renner nedover.....det ser ikke så gale ut synes jeg, men mannen er ikke kommet hjem fra jobb...og jeg har ikke prøvd med lyspære enda....

Uæææh!!

:kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det helt galt kan du trekke dem med stoff som du limer på med tapetlim (Husk å glatte ut alle ujevnheter/luftblærer!). Når limet har tørket kan du feste skråbånd i en matchende farve oppe og nede.

Blir så bra att'e :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god! Det skal jeg gjøre om min mann besvimer når han kommer hjem.....(hehehehe).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil så gjerne gjøre noe med disse selv...og tenkte...dyppe dem i te?

Jeg har også to lampeskjermer som skulle hatt en liten "shining". Alternativet blir å kaste de, og kjøpe nye.

Tenkte på dette du skrev om å dyppe de i te. Er det nok å bare dyppe de? Eller skal de ligge der en stund? Noen som har gjort det? Hvor mye te trengs? Jeg har bare "vanlige" te poser, så det får duge. Drikker lite te...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dyppet skjermene i en bøtte....og lekte med vannfarger.....de ble ganske så kule........

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...