Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet

Hvilken foundation/concealer er god til å dekke små føflekker man har i ansiktet? Noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Den der var vanskelig...

Plutselig ender du opp med å framheve det du forsøker å skjule, og det er ikke akkurat heldig. Men test ut makeup-kremen Facefinity fra Max Factor, den dekker ganske godt uten å se unaturlig ut; selv bruker jeg den på evt kviser.

M

Gjest Anonymous
Skrevet
Den der var vanskelig...

Plutselig ender du opp med å framheve det du forsøker å skjule, og det er ikke akkurat heldig. Men test ut makeup-kremen Facefinity fra Max Factor, den dekker ganske godt uten å se unaturlig ut; selv bruker jeg den på evt kviser.

M

Facefinity er en bra foundation ja...og billig!

Gjest Gjesten
Skrevet

Den flytende eller kompaktpudderet Facefinity'en?

Gjest Anonymous
Skrevet
Den flytende eller kompaktpudderet Facefinity'en?

Det var den flytende jeg mente,men om du bruker pudderet i tillegg så blir reslutatet bedre...jeg synest ihvertfall at det dekker bra samtidig som det er naturlig.Og så er det oljefri,så man får ikke blank hud av det. :blunke:

Gjest Gjesten
Skrevet

Synes flytende foundation er så vanskelig å legge... hvordan gjøres det best? Takk for tips forresten. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Synes flytende foundation er så vanskelig å legge... hvordan gjøres det best? Takk for tips forresten. :-)

Ta veldig lite,det er ikke mys som skal til.Og helst ikke dekk hele ansiktet-det ser fort unaturlig ut.Ta på der du har kviser,flekker osv. slik at huden får en jevn farge.Det er viktig å velg en som er nærmest din egen hudfarge, bedre med for lys enn for mørk:-)Best å legge med hendene også..da er det letter å fordele det jevnt utover.

Gjest Jamila
Skrevet

jøss, er det noen som diskuterer med seg selv her, eller? :roll:

Skrevet
jøss, er det noen som diskuterer med seg selv her, eller? :roll:

Kan se slik ut ja...det va jeg som svarte på spørsmålet til gjesten,men var ikke logga inn. :wink::wink:

Gjest eminel
Skrevet

Jeg har en concealer fra Lancome som er veldig dekkende og god. Har fått god bruk for den når jeg har kviser, er blå under øynene og har all slags flekker i ansiktet. Føflekkene mine dekker jeg ikke over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...