SuperNova Skrevet 28. mai 2003 #1 Skrevet 28. mai 2003 Siden vi nettopp har utvekslet thai-restaurant-tips, tenkte jeg å gjøre det samme med sushi. I Oslo mener jeg du får best sushi på Alex i Court Adelers gate, eller Sushi Nam Kang i Torggata. Sushi er godt og sunt!
Tusenfryd Skrevet 28. mai 2003 #2 Skrevet 28. mai 2003 Jeg er glad i den sushien de serverer på East Sushi & Noodles. En treretter der med nudlesuppe og sushi er akkurat hva man trenger på en regnværssøndag. Men nå har ikke jeg greie på det heller da - dvs vært i Japan og kjent hvordan de egentlig skal smake etc... East Sushi & Noodles ligger på Aker Brygge og Bislett.
Gjest Jamila Skrevet 28. mai 2003 #3 Skrevet 28. mai 2003 Enig, Sushi Nam Kang i Torggata er veldig bra. Alex har jeg dessverre ikke prøvd, men hører at den er fantastisk. East er helt ok, hverken mer eller mindre. Men så klart, uslåelig på Happy Hour priser, og det gjør det til et ypperlig "venninner som møtes for å spise sushi"
SuperNova Skrevet 28. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2003 Jeg har aldri vært på East.... må prøves. Ellers spiste jeg utrolig god sushi - og nuddelsuppe - i Bergen da jeg var på besøk der for et og et halvt år siden. Husker ikke hva det het, men det lå ikke så langt fra Bryggen, tror jeg.
Gjest care Skrevet 29. mai 2003 #5 Skrevet 29. mai 2003 Jeg har bare vært på EAST å spist. Er ganske fornøyd med mat og priser. Liker også lokalene. Kan anbefales. n.b. husk å drikke japansk øl til Sushien, det setter prikken over i `en.
Snehvit Skrevet 29. mai 2003 #6 Skrevet 29. mai 2003 East er helt ok, hverken mer eller mindre. Men så klart, uslåelig på Happy Hour priser, og det gjør det til et ypperlig "venninner som møtes for å spise sushi" Når har de Happy Hour da, og gjelder det bare sushi?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå