Nikki Skrevet 31. mai 2003 #21 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg er utrolig hesteinteressert og har vært i miljøet så lenge jeg kan huske. jeg vil bare gi deg et tips og det Natural Horsemanship. Bruker du det vil du få mye GLEDE ut av vidunderet og du vil spare deg for trøbbel siden. Trenger du tips, ta kontakt med meg og jeg kan hjelpe deg på veien. Han er nydelig og du vil helt sikkert få en venn for livet. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 5. juni 2003 #22 Del Skrevet 5. juni 2003 Tusen takk For sjokoladen, du er snill Xeyes. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmie Skrevet 5. juni 2003 #23 Del Skrevet 5. juni 2003 Nydelig!!!! Vi hadde en araber-blanding da jeg var yngre - fikk 2 avkom etter henne, men måtte selge dem. Mor fikk helseproblemer og klarte ikke å håndtere dem slik de fortjener. Skulle så gjerne overtatt en av dem, men jobb/bo-situasjonen passet ikke - Sukk! Du kommer til å få massevis av fine stunder - heldiggrisen!! Nyt dem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. juni 2003 #24 Del Skrevet 5. juni 2003 Grattis med nyyydelig hest! Har lagt merke til avataren din på innleggene dine andre steder på KG, for jeg likte så godt bildet. Er hestejente jeg også! Alltid vært det! Har utrolig lyst å kjøpe meg hest, men pengene strekker ikke til.. Men jeg er så heldig å få låne hesten til bestevenninnen min når jeg vil! Men jeg skal ha meg egen hest engang, det står høyt på ønskelisten fremover. Pengene er ikke det eneste problemet, tiden er også et problem. Men det handler jo om prioriteringer også da. Lykke til med hesten din! *aldri så lite misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 6. juni 2003 Har du han hjemme hos deg selv, eller oppstallet? Jeg er så heldig at jeg fikk stall plass ikke så langt unna der jeg bor. Egentlig ikke lett med hest her i oslo. Betaler 2300 kr mnd, med fôr. Greit nok. Nydelig!!!! Vi hadde en araber-blanding da jeg var yngre - fikk 2 avkom etter henne, men måtte selge dem. Mor fikk helseproblemer og klarte ikke å håndtere dem slik de fortjener. Skulle så gjerne overtatt en av dem, men jobb/bo-situasjonen passet ikke - Sukk! Du kommer til å få massevis av fine stunder - heldiggrisen!! Nyt dem!!! Ja ikkesant? Er mammas lille gull dette Grattis med nyyydelig hest! Takk for det Er hestejente jeg også! Alltid vært det! Har utrolig lyst å kjøpe meg hest, men pengene strekker ikke til.. Men jeg er så heldig å få låne hesten til bestevenninnen min når jeg vil! Men jeg skal ha meg egen hest engang, det står høyt på ønskelisten fremover. Pengene er ikke det eneste problemet, tiden er også et problem. Men det handler jo om prioriteringer også da. Kjedelig at alt som er morro skal koste så mye peng.. Er forresten hyggelig med bestevenninner som har hest når man får lov å låne den innimellom :D Lykke til med hesten din! *aldri så lite misunnelig* Takk takk hihi xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå