Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikkje spesielt sansen for den versjonen der, eg... :-?

Skrevet

Jeg skulle til å si det samme... men kanskje ikke på en like mild måte Crazee :wink:

Skrevet

Mulig at den ikke er noe særlig, har ikke hørt den selv. Fikk bare et tips.

Skrevet

Jeg liker ikke den versjonen jeg heller, men originalen er veldig bra. Noen som husker hvem synger den??

Skrevet

Jeg var kjempe skuffet da jeg hørte den for første gang i helga, de som har laget denne versjonen er blottet for fantasi og sans for god musikk.

Tenk å ødelegge den nydelig sangen på den måten. Det hadde faktisk vært bedre å gi ut orginalen på singel, synes jeg.

Skamme seg burde de.

Skrevet

Nå ble jeg skuffa, jeg hadde gledet meg til og høre den gamle versonen.

men vi kunne vel ikke vente annet enn at den var ny siden den lå på VG lista. :(

Skrevet

Hm, kan ikke huske den gamle versjonen, men denne her var litt...uuuhh...spesiell....uhh...og ikke helt min smak...og....uuuhh....hørtes ut som en cd, vasket på 80 grader, fått med seg litt trommellyd, så blitt spilt...ja, og lagt til litt sang og vræling.

Not good.

Skrevet

Får assosiasjoner til teateroppføring på barneTV, små lamm og en ulv som skulle ta lammene.

Kan det stemme????

Skrevet

Ja, sangen ble brukt i den filmen. Liker sangen såå godt men husker ikke hvem som synger den.

Skrevet

Moren til geitekillingene og ved noen anledninger ulven. Tror ikke noen gruppe eller artist har gitt ut lp med denne sangen (en original) Originalen må nå være den fra barnetv det. :)

Skrevet
Jeg var kjempe skuffet da jeg hørte den for første gang i helga, de som har laget denne versjonen er blottet for fantasi og sans for god musikk.

Tenk å ødelegge den nydelig sangen på den måten. Det hadde faktisk vært bedre å gi ut orginalen på singel, synes jeg.

Skamme seg burde de.

:signerer:

Skrevet

:signerer:

MarianneE

Skrevet

Jeg digger den låta jeg :wink:

Skrevet
Originalen må nå være den fra barnetv det. :)

Nei, jeg synes å mene at en eller annen rocke-gruppe fra 70-tallet hadde selve hovedelementet av sangen i en av sine sanger. (Ikke det at jeg levde på 70-tallet da...) Så det er ikke en ren barne-tv sang.

Skrevet

Nei, jeg synes å mene at en eller annen rocke-gruppe fra 70-tallet hadde selve hovedelementet av sangen i en av sine sanger. (Ikke det at jeg levde på 70-tallet da...) Så det er ikke en ren barne-tv sang.

Ja...jo.....har jeg ikke hørt den i rocke-versjon, tro?

Skrevet

Poor Rich Ones har spilt inn den versjonen jeg tror de fleste kjenner til :D Har alltid digget den låten 8)

Skrevet

Kjenner sangen bare fra geitefamilieforestillingen. Moren lærte barna å bare åpne for den som sang den sangen, men så lærte ulven seg sangen og fikk kidnappet barna (mens mor var og svingte seg på markedet, den flyfilla :ler: )

Hvorfor kommer denne aldri på tv mer, mon tro?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor kommer denne aldri på tv mer, mon tro?

Filmen kommer ikke på TV fordi NRK ikke kan finne ut av hvem de skal betale lisens til. Dessverre. Men de jobber med saken, og det er en norsk jente som hvert år sender brev til NRK for å minne de på dette.

Gå inn på hjemmesiden hennes og skriv under underskriftskampanjen.

http://www.angelfire.com/wi/grimoggru/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...