Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dolphina
Skrevet

Til alle Gilmore Girls fan!

Serien starte opp igjen i oktober på TV Norge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, det gleder jeg meg til.

JIPPI

:lol:

Skrevet

Flotte greier, da skal jeg forsøke å få tid til å følge med!!

:briller:

Skrevet

JESS!! Det var godt å høre! :) Litt lenge å vente helt til oktober men...

Skrevet

Jeg har lastet ned hele sesongen jeg, så jeg koser meg nå :)

• 2 måneder senere...
Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg har visst en god stund at det begynenr i gjen i oktober, for det har stått på hjemmesiden på tvnorge en god stund. I alle fall skrev jeg dette i en tilsvarende tråd her inne i mars...

Men i dag hadde jeg glemt når det var det skulle begynne, redd for at det var NÅ (de fleste ting begynner jo egentlig neste uke eller denne, eller uka etter neste, for nå er sommeren over, i tv-sammenheng) og jeg skulle ha gått glipp av første episode sjekka jeg det en gang til. Joda, i slutten av oktober.

Vel, det er allerede blitt august, tida går fort, og vi gleder oss. Vi som ikke laster ned, men som ser uke etter uke på tv da altså...

• 2 måneder senere...
Gjest Zalomine
Skrevet

Det ble ikke i oktober, det er på onsdag. 5 november klokken 20.30. Vi gleder oss!

Skrevet

Å, da skal jeg kjøpe inn snacks og invitere venninnene over...!

Skrevet

Å fader... har avtalt å gå på kino med ei venninne den dagen... :( Hvordan skal dette gå??

Hm... Noen hjemme må definitivt tape den. Gilmore Girls er superbra!

Suz :wink:

Skrevet

HIPP,HIPP HURRA! :D

...lurer på hvor mye lekser/arbeid jeg får gjort fremover på onsdager... ingenting, eller kanskje enda mindre ?? Hehe.

Gilmore Girls er verdt det!

Gjest Zalomine
Skrevet

Og akkurat nå oppdaga jeg at dette selvsagt går samtidig som en annen serie jeg liker å se, nemlig "presidenten" på nrk2. Jeg har et problem da nå (jeg går rett og slett glipp av dagens episode) for jeg kan ikke ta den opp (fordi videoen vår trur nrk2 er nrk1, så når vi programerer opptak fra nrk2 så tar den opp nrk1, dessuten må jeg se gjennom videoen for å få inn noen signaler i det hele tatt, så jeg kan ikek ta opp noe annet enn det jeg ser på) NESTE uke kan jeg ta opp presidenten når det går om natta natt til i dag) på nrk 1, men denne uka blir det kræsj...

Jaja, jeg sitter og gleder meg masse til gilmore girls, og lurer på om jeg skal tusle på butikken og unne meg en pose potetgull til dette (Eller, få min samboer til å gjøre det dersom han kommer hjem innen halv ni da)

Gleder meg!

Skrevet

Presidenten går i reprise på NRK 1 på tirsdagskvelden. Har samme problemet selv.

Gjest Zalomine
Skrevet

Er det den på tirsdagen som er repsisen? Var ganske sikker på at det var den på onsdagen som ar reprisen jeg..

Uansett, neste tirsdag skal jeg ta opp, og det skal jeg gjøre alle tirsdager fremover (for jeg ser ikke tv så sent, det er jo om natta, og da sover jeg) For nå er det bare en time igjen! GILMORE GIRLS!

Skrevet

Det er sesongstart på GG i kveld.

Hentet fra Tvnorge sine internettsider.

Gilmore Girls tilbake på TVNORGE

Gilmore Girls: Sesongstart. Skolen er slutt og Rory skal hjem til moren Lorelai i småbyen Stars Hollow, i kveldens sesongstart på serien Gilmore Girls. Rory blir sjalu når hun ser at Lukes kjekke nevø Jess, kysser en ukjent blondine. Og det til tross for at hun fremdeles er kjæreste med Dean. Lorelai ber datteren om å velge mellom de to guttene og slutte å behandle Dean så dårlig. Hvem vil Rory egentlig ha?

Skrevet

Ja tirsdag er reprise. Jeg har tatt opp da for jeg har jobbet enkelte onsdagskvelder, og selvfølgelig glemt å sette på video.

Ellers så går det nye episoder på svensk tv1 på mandager kl 22. De ligger litt foran Norge.

Gjest Zalomine
Skrevet

Min tv har ikke svensk tv, så det hjelper ikke, men ok, jeg skal ta opp reprisen på tirsdag da (da går jeg jo ikek glipp av dagens likeev, det blr bare ei uke uten for meg) og i kveld bare KOSE meg med Gilmore girls

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...