Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, i går kveld kom tragedien på besøk: Eg har to harddiskar. Ein på 80 GB, og ein på 20 GB (som windows er innstallert på.)

Den vesle var inndelt i to partisjonar - den eine partisjonen er no borte vekk. (Ikkje det store tapet å miste det som var der.)

Den store harddisken - borte vekk. Masse data, og masse uerstatteleg :grine:

Det verste er at eg ikkje hadde backup av så mykje... (Hadde byrja å systemere for å gjere akkurat det.) Spørsmålet mitt er derfor svært viktig: Er det mulig å få tilbake partisjonar og data på eit vis?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kort svar: Ja, det går an å få partisjonen(e) tilbake.

Langt svar: Det er i de fleste tilfellene mulig, men det avhenger litt av hva som gjorde at de ble slettet. Kan du komme med litt mer info?

Skrevet

Slike ting forsvinner ikke av seg selv :-]

Har du to harddisker eller? Sjekk om muligens den ene kablen har falt ut fra harddisk.(tvilsomt)

Hva gjorde du FØR den forsvant?

Skrevet
Hva gjorde du FØR den forsvant?

Satt og skreiv eit innlegg på KG. Tydlegvis farleg det...

OK, eg opna filbehandlinga òg - og etter litt hektisk diskaktivitet kunne eg sjå at alle filnamn berre var tull. Eg avslutt askrivinga av innlegget (utan å sende det - var brått ikkje i humør til det) og sjekka om det var ei ny oppdatering av antivirusprogrammet (Det var det, så det er kanskje eit nytt, farleg virus i omløp?)

Etter oppdatering av Norton restarta eg maskina - og D-partisjon var vekke (på harddisk 1, den med Windows) og heile harddisk 2 var vekke.

I Partition Magic 7 er området markert som unallocated.

Har ikkje funne spor etter virus, korkje med scanning lokalt eller online (sånn i tilfelle eit virus hadde øydelagt innstallasjonen.)

Og det er så godt eg greier å forklara hendingsforløpet. Om nokre greier å gi ei forklaring på korleis eg gratis kan få tilbake alt, så ville det vera utmerka. Elles så har eg prøvd ein demo av Partition Recovery, og denne fann alt. (Så vidt eg såg - orka jo ikkje gå gjennom alle filnamn for å sjekka...) Men sidan det er demo så vil ikkje programmet skriva, og altså ikkje redda disken. Skal prøva ein demo av eit anna program òg (med same begrensing) og sjå kva eg likar best. Dei kostar nokre hundrelappar, men det må eg nesten ta meg råd til.

Så det er jo litt gode nyhende oppi alt det tragiske, òg. :-)

Skrevet

Ei lita oppdatering til glede for dei som måtte vri hjernen sin for å hjelpe: No har eg fått alt (trur eg) tilbake. Er nesten 300 kroner fattigare, men no kan eg sova godt om nettene igjen :-)

Og om ei veke har eg hatt min siste eksamen, så då blir det mykje backup'ing ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...