Gjest Gunbjørg Skrevet 27. mai 2003 #1 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg blir helt rød i pappen når jeg leser alle innleggene her. Jeg er 35 år og venter fortsatt på den rette. Er jomfru for og si det slik. Vel.. er blitt kysset på munnen en gang da. Har ikke lest så mye internett før (leser helst Hjemmet og Allers) og fikk vel kanskje litt sjokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 27. mai 2003 #2 Del Skrevet 27. mai 2003 WOW!! Jomfru..? Mener du det?? :o Tør jeg spørre om HVORFOR? Jeg var selv ganske gammel når jeg traff den rette,men jeg var l a n g t f r a jomfru. :oops: Du må da ha møtt interessante menn på din vei? Nå blei jeg fryktelig nyskjerrig! :blunke: Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 27. mai 2003 #3 Del Skrevet 27. mai 2003 Psss, Barbie! Tulleinnlegg. See? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 27. mai 2003 #4 Del Skrevet 27. mai 2003 Ja,ja,så gikk jeg vel 5-på igjen da..... :oops: Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #5 Del Skrevet 27. mai 2003 Dette er ikke et tulleinnlegg. Kan man ikke bli meldt til politiet hvis man utgir seg med falsk peronlighet på internettet da?? Jeg er en svært ordentelig dame. Men er kanskje ikke så vakker. Men en god oppdragelse har jeg fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunbjørg Skrevet 27. mai 2003 #6 Del Skrevet 27. mai 2003 oj sann jeg glemte å signere håper ikke dette får konsekvenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 27. mai 2003 #7 Del Skrevet 27. mai 2003 Gjest: nå har vel du ikke akkurat oppgitt feil personlighet, vel? Ikke når du velger å skrive som "gjest", det sier ingenting om deg. Tror du kanskje at barbie ser ut slik som på bildet sitt? Skal vi politianmelde henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunbjørg Skrevet 27. mai 2003 #8 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg var bare uheldig å glemte å skrive navnet mitt slik at jeg ble hetende gjest istedenfor. Håper ikke at jeg gjorde noe ulovlig slik at jeg blir meldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 27. mai 2003 #9 Del Skrevet 27. mai 2003 Neida, er lov å være anonym på nettet, skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #10 Del Skrevet 27. mai 2003 "Ikke oppgi navn, telefonnummer, adresse eller noen personlige opplysninger som kan føres tilbake til deg. Ett bilde tatt av ditt kvinnelige kjønnsorgan er derimot helt lovlig." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aradalion Skrevet 27. mai 2003 #11 Del Skrevet 27. mai 2003 Ja, søren. Nå må du bli anmeldt for unødvendig trakasering av eventuelle KG-brukere. He, he.. Nei, skal ikke være lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. mai 2003 #12 Del Skrevet 27. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå