Gjest Blissa Skrevet 27. mai 2003 #1 Del Skrevet 27. mai 2003 Er det noen her inne som har sprengt sine egne grenser for hva de ville gjøre seksuelt? (f.eks: du sa at du aldri ville prøve analsex, men har tort å prøve likevel; sa du aldri ville prøve trekant, men torde å gjøre det likevel, sa du ikke torte å spørre ham om hans sexfantasier/tidligere elskerinner, men gjorde det likevel, osv) Tror dere det er sunt å presse seg selv på denne måten? Jeg får et lite kick av det jeg, hvis jeg føler meg trygg i situasjonen. Andre som har det på samme måte? Hvis det derimot kræsjer kan jeg være uttafor i ukesvis, og være helt knust. Men så føler jeg meg sterkere etterpå igjen, og klar for mer action. Det er så utrolig deilig grensesprengende utfordrende. Men er det sunt i lengden? Hvor stopper grensene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 27. mai 2003 #2 Del Skrevet 27. mai 2003 det er vel spennede og tøye grensene litt innimellom da. men det klart det kan slå begge veier, men det blir kanskje litt kjedelig, hvis man aldri skal prøve noe og. gjør det ikke? jeg er ikke så tøff jeg da, men jeg har lyst til og prøve mye rart, men det har ikke han jeg bor med, og det er i hvert fall irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 30. mai 2003 #3 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg har vel kanskje prøvd enkelte ting ja sammen med kjæresten, som jeg trodde jeg aldri kom til å gjøre. Om det er sunt eller ikke må jo nesten bli opp til hver enkelt. Personlig ser jeg ikke noe galt i det så lenge man har lyst selv. Presser man seg selv på grunnlag av at den man har seksuell omgang med vil det, så tror ikke jeg det er mye sunt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrSmile Skrevet 31. mai 2003 #4 Del Skrevet 31. mai 2003 For meg handler det meste om gode og dårlige assosiasjoner. Men min holdning er at jeg er villig til å strekke meg så langt som mulig for å tilfredstille kjæresten min sine ønsker. Da er det jo mye enklere for henne å strekke seg så langt som mulig for å tilfredstille mine ønsker. Men noen ønsker kan komme i konflikt med feks dårlige assosiasjoner, og da er det fort et hinder eller to som må forsères. Dette er en individuell sak. Det er klart det er kompleks situasjon. Faktorene er forferdelig mange, og forskjellen på hva man liker kan være stor. Min erfaring er at hvis man har en positiv holdning til å prøve nye ting, virkelig elsker kjæresten sin, og prøver å leve seg inn i partnerens ønsker (uten å fnyse av dem umiddelbart, uten en innsats), så kan man lære seg å like veldig mye. Det handler i mine øyne om å forstå seg på koseklumpen sin og respektere henne/han for det hun liker. Seksualitet er jo så mye, og det finnes vel neppe to personer som har likt tenningsmønster. Prøv å engasjèr deg i kjæresten din sine ønsker, så gjør antageligvis hun/han det samme. Hvis ikkje - finn deg en ny kjæreste, eller ha det "kjipt". Ha en magisk aften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå