Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #1 Skrevet 27. mai 2003 Til damene her inne: Mange damer synes tykkelsen på utstyret er viktigst når dere har sex. Gjeldere dette ved suging også.Synes dere at det er deiligere å ha en på 13-14cm i omkrets eller en på 10-11cm i omkr i munnen? Dama synes at det er ekelt å ha en som er for tynn i munnen.
Barbie Skrevet 27. mai 2003 #2 Skrevet 27. mai 2003 Jeg vil helst ha en som er både lang OG tykk jeg......... :oops: Men hvis jeg MÅ velge..? Da vil jeg heller ha en lang og tynn. (Vet det,jeg er ikke som alle andre) Barbie
Miew Skrevet 27. mai 2003 #4 Skrevet 27. mai 2003 TENK DERE OM: Hvem i all verden har 14cm i OMKRETS? Dere hadde geometri på skolen, sant? Dere VET hva omkrets er? Eller hva?
gutt_1982 Skrevet 27. mai 2003 #6 Skrevet 27. mai 2003 TENK DERE OM: Hvem i all verden har 14cm i OMKRETS? Dere hadde geometri på skolen, sant? Dere VET hva omkrets er? Eller hva? hmm.... mener du 14 cm er lite eller mye i omkrets??
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2003 #7 Skrevet 28. mai 2003 Til info: en dorullkjerne er 4,5 cm i diameter - dvs 14 cm i omkrets. 10 cm omkrets = 3,2 cm diameter 12 cm omkrets = 3,8 cm diameter Tror jeg ville fort bli sliten i kjeven med en på størrelse med en dorullkjerne - og det er ikke noe stas. Jeg synes det er deilig å holde på en stund - og også ta den ned i halsen - da er det godt at den ikke er for stor.
moonmood Skrevet 28. mai 2003 #8 Skrevet 28. mai 2003 øh? måler folk virkelig omkretsen også nå???? :o nå er jo ikke jeg kvinne, så kanskje det er noe dere jenter bryr dere om? Denne var i alle fall ny for meg, med tanke på oralsex vel å merke.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 28. mai 2003 #9 Skrevet 28. mai 2003 Jeg har prøvd meg på et par menneskelige "doruller", ble litt sår i munnvikene etterhvert ja
*Lillian* Skrevet 28. mai 2003 #10 Skrevet 28. mai 2003 Har akkurat testet...... Jeg klarer ikke gape over en dorull... Bite i den, ja... Blir det for tjukt er det jo umulig å gape over og likevel skjule tenna! Det fant jeg ut ved test av dorull, vaffal... Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2003 #11 Skrevet 28. mai 2003 Nettopp.. Derfor er det litt overraskende at 40% (av fem stemmer) faktisk foretrekker mer.. :-?
kristine 80 Skrevet 29. mai 2003 #12 Skrevet 29. mai 2003 Er den for tykk, blir man så klar i kjeven. Men den skal heller ikke vøre for tynn.. Heller akkurat som min kjære!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2003 #14 Skrevet 30. mai 2003 Mange interessante debatter om størrelse og praktiske konsekvenser her inne for tiden... Det er bare en ting jeg savner, og det er en matematisk beregning av drømmevolumet på det mye omtalte organet. Kan noen lage en egen tråd om dette, gjerne med aktuelle formler?
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2003 #15 Skrevet 30. mai 2003 måler folk virkelig omkretsen også nå???? :o nå er jo ikke jeg kvinne, så kanskje det er noe dere jenter bryr dere om? Denne var i alle fall ny for meg, med tanke på oralsex vel å merke. Omkretsen er bare viktig den, moonmood - ikke for stor til å ta i munnen, og ikke for liten til at vi faktisk kan kjenne den andre steder.... er vi kravstore? neeeeeiiii......
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. mai 2003 #17 Skrevet 30. mai 2003 Mange interessante debatter om størrelse og praktiske konsekvenser her inne for tiden... Det er bare en ting jeg savner, og det er en matematisk beregning av drømmevolumet på det mye omtalte organet. Kan noen lage en egen tråd om dette, gjerne med aktuelle formler? Klart vi kan beregne! Går ut fra følgende mål: Omkrets=15, som gir en radius på 2,38 cm (O=2PIr , r=O/(2PI) ) Lengde=18 Volum = Grunnflate*høyde Volum for sylinder= PIr^2 * høyde = 3,14*2,38^2 * 18 = 320,15 kubikkcentimeter -KATTAstrofe- lite å gjøre idag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå