Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #1 Del Skrevet 27. mai 2003 Har drømmedama langt eller kort hår............???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. mai 2003 #2 Del Skrevet 27. mai 2003 :o hvor da?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #3 Del Skrevet 27. mai 2003 Halle Berry har kort hår. :D Elin Tvedt har langt hår :D De er søte og sexy på hver sin måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aradalion Skrevet 27. mai 2003 #4 Del Skrevet 27. mai 2003 Hår? På armen mener du? Det finnes masse hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 27. mai 2003 #5 Del Skrevet 27. mai 2003 Lasse da..... Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #6 Del Skrevet 27. mai 2003 ja det spørsmålet slenger jeg meg på! vet at håret-lengden (på hodet) ikke teller in the long run, men likevel. Kort eller langt på drømmejenta...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aradalion Skrevet 27. mai 2003 #7 Del Skrevet 27. mai 2003 Men da stiller jo hele saken seg annerledes. Synes Barbie må være den perfekte! Kom her 'a Barbie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 27. mai 2003 #8 Del Skrevet 27. mai 2003 Takk :oops: :oops: Men om jeg skal si det selv,så er jeg ganske perfekt ja....... De som er i tvil,bare ta en titt på avataren min. Det var jeg som sto modell for "Barbiedukkene".. Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aradalion Skrevet 27. mai 2003 #9 Del Skrevet 27. mai 2003 Ja, helt nydelig, Barbie. Usedvanlig flott! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 27. mai 2003 #10 Del Skrevet 27. mai 2003 Og du kjekker deg til med solbrillene dine, Aradalion? Hvorfor tenker jeg adrenalin av det nicket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aradalion Skrevet 27. mai 2003 #11 Del Skrevet 27. mai 2003 Vel, det har nå seg slik at jeg er og blir ett kick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 27. mai 2003 #12 Del Skrevet 27. mai 2003 Aradalion: søt sveis, forresten! Hvem som fikser den for deg? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aradalion Skrevet 27. mai 2003 #13 Del Skrevet 27. mai 2003 Ja, det var ikke bare jeg som synes det? Det er faktisk min kjære bonde som fikser den, sprayer den, og styrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt21 Skrevet 27. mai 2003 #14 Del Skrevet 27. mai 2003 Drømmedama har helt klart langt hår.. trenger ikke rekke langt ned på ryggen, men i mitt tradisjonelle hode er ikke guttekort hår på jenter ikke like fint og feminint (Selv om det forsåvidt kan være stilig/tøft/kult) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 28. mai 2003 #15 Del Skrevet 28. mai 2003 Langt hår, ingen tvil. Det uttrykker feminimini...ninmini...minime.. kvinnelighet, og det er jo nettopp det menn/gutter/griser er ute etter. Joda, finnes mange søte korthårete i verden, men langt hår er en killer. Helst litt rødskjær i, om jeg får ønske litt. Perfekt hår, sånn nest etter min kjære - det er noe a la Latetia Casta, Shania Twain, Nicole Kidman og Sophie Marceau. Og så er det så deilig å drukkne i håret om natten, når man ligger inntil ryggen og sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2003 #16 Del Skrevet 28. mai 2003 Drømmedama har hår! Ut over det har jeg egentlig ingen spesielle preferanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aradalion Skrevet 28. mai 2003 #17 Del Skrevet 28. mai 2003 Hår er selvfølgelig godtatt, Trøffelhelten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 28. mai 2003 #18 Del Skrevet 28. mai 2003 Håret på dama er ett fett! Langt eller kort! Blond eller brunette! Det som betyr noe er at hun fyller målene 90-60-90, ser ut som ei gudinne, holder kjeft når hun ikke blir snakket til, og ikke maser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dafdon Skrevet 28. mai 2003 #19 Del Skrevet 28. mai 2003 I tillegg skal hun suge når jeg ber om det, og ikke bli klengete når jeg ser på Kongen av Queens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 28. mai 2003 #20 Del Skrevet 28. mai 2003 langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå