Gjest Cleopatra Skrevet 27. mai 2003 #1 Skrevet 27. mai 2003 Nå jeg går inn på O.E kommer jeg rett inn på Hotmail-kontoen. Tidligere kom jeg inn på O.E-kontoen. Hva gjør jeg for å få forandret dette?
Bertha Skrevet 27. mai 2003 #2 Skrevet 27. mai 2003 I menyen, velg Tools - Accounts og deretter "Mail". Der kan du legge til mailkontoer (trykk Add - Mail), slik at du for eksempel kan sjekke begge kontoene dine automatisk når du åpner Outlook.
Gjest Cleopatra Skrevet 27. mai 2003 #3 Skrevet 27. mai 2003 Jeg har begge kontoene på O.E., men ønsker at når jeg går inn på siden så går jeg rett til innboxen til O.E. og ikke Hotmail. Om du skjønner hva jeg mener..?
Bertha Skrevet 28. mai 2003 #4 Skrevet 28. mai 2003 Tror jeg skjønner...men er ikke helt sikker I samme menyen som nevnt tidligere, marker hotmail kontoen og trykk "Properties". Nederst der er det en avhukkingsboks med teksten "Include this account when receiving mail or synchronizing". Ta bort markeringen fra denne. Gå så tilbake og marker O.E. kontoen din. Trykk "Properties" og marker "Include this account....".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå