Gå til innhold

Til Pusekatt! (ang bridalshoes)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Princess

Hei,

Hvor lang tid tok det før du fikk skoene dine fra Bridalshoes? (hvor lang tid tok det fra pengene ble trekt til du fikk hentelapp...)

Takknemlig for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg fikk en mail fra de 8 mai tror jeg, om at pakken nå ble sendt ut, og at den ville være hos meg i løpet av 4-6 dager. Et eller annet sted på veien har ting tydeligvis gått litt langsommere, hvertfall fikk jeg brev idag (27 mai) fra tollvesenet. Pakken hadde ankommet de i går (eller; den var registrert i går, så kom vel enten i går eller fredag).

Så å regne 15 business days, som står på shipping FAQ'en deres, er nok ikke dumt.

Det blir da tre uker.

I tillegg må du beregne ekstra tid dersom du skal ha tollvesenet til å fortolle pakken for deg. Det raskeste er å hente pakken på Alnabru og fortolle den selv der, dersom du har anledning til det. Det tar dog noe tid, som tidligere beskrevet.

Kan også være en ide å få bridalshoes til å skrive pakkens verdi utenpå pakken, slik at du kan få tollskjemaet hjem til deg i posten sammen med pakken, og dermed fortolle selv (mener at man kan gjøre dette på pakker til en verdi av under 1000 kr).

Men åh, så lekre skoene var!!!!!

Lykke til da, og hold oss oppdatert dersom du bestiller fra bridalshoes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess

Takk for svar! Jeg har ikke fått noen mail om at pakken er sendt ut, jeg..fikk bare en bekreftelse ang orderen min og at det stod: "Most orders are shipped in seven to ten business days"

Pengene ble trekt fra kontoen min den 12.mai, så da kommer sikkert ikke skoene før om en tid da... :wink:

Gleder meg iallfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mail om at pakken var sendt ut fordi jeg sendte de en mail og spurte når pakken ble sendt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess

Nå har pakken ankommet Norge! Har fortollet den via internett, så da venter jeg bare :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvor det blir av mine sko. Jeg bestilte dem 14. mai og må ha dem før 14 juni ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfra den tiden det tok med mine sko (og Princess sine), bør du ha skoene i løpet av noen få dager. Mandag-tirsdag, vil jeg tro du får brev fra tollvesenet. Da vil jeg ABSOLUTT anbefale deg å reise bort på Alnabru og hente skoene der!

Du må betale 24% moms på skoene (+frakt, av en eller annen teit grunn), samt ekspedisjonsgebyr på 62kr.

Du kan jo også evt ringe/sende mail til Bridalshoes og høre når de sendte ut skoene dine, sånn for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...