Gå til innhold

Nåda jenter....

waco

Anbefalte innlegg

Så dere krangler....? Og blir sure..... ? Smågrinete og fjollete...

Dere klarer ikke en gang å legge en sak bak dere...

Og var det ikke dere som har mast på meg i et år at jeg må snart begynne å finne argumenter bak meningene mine....?

Hvorfor lete når den allerede er her?

Her er alle årsaker til hvorfor det er "unaturlig" å ha kvinner i ledende stillinger...

Nå tror dere sikkert at dette er noe mannsjåvenisten Waco bare finner på..... at kvinner egentlig er ledere over det hele verden, og det er bare Waco som mener at kvinner er litt eeeh..."vanskelige"....?

Ingen tvil om at kvinner er nærtagende....

Dere maser forskjellsbehandling, da vil jeg i all ydmykhet si at jeg tror INGEN av dere har blitt SLETTET så mye som meg.... fått så mange stengte tråder, og så masse inngripen av egne tekster....

Så hvorfor klage, når dere allikevel ikke har noe å klage over?

Waco

Men det er kanskje sånn kvinner er, aldri fornøyde, - uansett hvor mye man tilrettelegger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Starfish, det finnes unntak, Gry har samtykket at det er fullt lovlig og diskutere fantasifiguren Jesus, og Collins Tomahawks mot Irak, selv om vi ikke vet de bakenforliggende årsaker til vold og elendighet...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg jeg, Waco.

Jenter er jenter verst.

Nåda, vinga. Litt stolhet for ditt kjønn kan du vise. Og da mener jeg ikke stripping. :blunke: Kanskje tråden bør flyttes til "skråblikk og generaliseringer", hvis den fortsetter i det sporet Vinga legger opp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janna

For å vri tråden litt til care; tror du disse problemene hadde oppstått dersom dette var en "Manneguide"?

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Har kjempemasse stolthet for mitt kjønn jeg, men det finnes råtne epler i de fleste kurver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kan være ille de. De bare gjør det i andre former.

Vår "feil" som kvinner, er at vi snakker fra levra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile
For å vri tråden litt til care; tror du disse problemene hadde oppstått dersom dette var en "Manneguide"?  

:blunke:

Godt poeng.... Kvinner er utrolig flinke til å kverulere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hadde dette vært en mannsguide hadde vi ikke vært i nærheten at det idoitiske og meningsløse tullballet dere krangler om...

Dere har jo misforstått absolutt alt som er å misforstå, det heter ikke "er det kvinnediskriminerende at menn betaler for å se kvinnekropp" det heter, "hvorfor er det mannsdiskrimenerende at menn betaler for å se noe så naturlig som nakenhet, og hvorfor kvinner beriker seg på menns lyster"...

Ser dere, kranglingen deres er et "ikkeeksisterende" problem....

Snakk om å lage seg bekymringer...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener Barbie, jeg overdriver ikke når jeg sier at jenter flest er innbilske...

Tenk så morsomt diskusjonen hadde vært ikke hvorvidt dere stripper eller ei, men om menn møter opp eller ikke....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen hadde møtt opp skulle jeg strippet, så vi kan godt ta den diskusjonen og få noe å le av alle sammen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt ør i hue av kranglinga her inne i dag...

Og du har rett i at om dette var et typisk manne-forum, så hadde nok ikke ting sklidd så voldsomt ut som dette.

Greit at man er uenig, og poster et emne om dette slik at alle kan si hva de mener om saken, men her greier vi jo ikke engang å hode oss til den saken. Her sklir det bare ut i utrolig mange ekle personangrep.

Har inntrykk av at dersom menn har et problem med hverandre, ordner man det fort, effektivt og gjerne på privaten. Hos oss på dette forumet tror jeg kranglinga kommer til å holde på i ukesvis, med utrolige mengder personangrep. og mange som kommer til å bli såra..

Skulle bare ønske at vi snart kunne sette en strek over dette, nå har vel alle fått sagt sitt uansett, og la moderatorene få gjøre jobben sin i fred.

Er ikke det det dere gutta ville gjort :wink: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starfish, du mener at folk ville krevd penga tilbake?

Tilbake?

De hadde aldri dukket opp i utg.punktet.

Du er god å ha du, Barbie. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Hva om enkelte innså at de bruker for mye tid og energi her inne, i og med de begynner å krangle seg imellom og hakke på hverandre som premenstruelle høner?

Jeg mener, det er jo vanlig med noen tvister på et diskusjonsforum, men så til de grader da!...

Noen som vil være med å danse lykkelig rundt i skogen sammen med meg? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...