Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *lucky*
Skrevet (endret)

Jeg har bestillt prøver på foundation fra Meow i dag(selv om jeg ikke skulle prøve flere merker..)

Er det noen her som har prøvd denne foundation?

Tenkte kanskje vi kunne ha en tråd med erfaringer og ikke minst fargevalg siden det er enormt!

Ta en titt http://meowcosmetics.com/

Jeg har sett noen bilder av jenter som bruker denne foundation og blei så fristet:)

Endret av *lucky*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gokväll Lucky!

Jag har hört om flera som varit nöjda med deras mineralfoundation. Klart du ska testa!

Själv har jag som du kanske vet, ett blushpigment åt lite aprikos/bronze/guldigt som jag gillar en hel del. Det sitter ju hela dagen fint, men deras foundations har jag då inte själv prövat.

Skriv gärna sedan vilken färg du testat och hur den kändes!

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Gjest Lacuna
Skrevet (endret)

Jeg gikk meg totalt vill i fargejungelen, og gav rett og slett opp. Men jeg har siden endt opp med foundation fra uglogirl, og den er absolutely fabulous, og dessuten fri for bismuth og andre uhumskheter. :) Dessuten fant jeg fargematch på første forsøk, i nøytral-serien.

Endret av Lacuna
Skrevet

Jeg bestilte derfra, men fargene jeg hadde bestilt var dessverre for lyse for meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde også store problemer med å finne riktig farge.

Prøvde omtrent alt men ingenting passet.

Likte ikke foundationen deres særlig. Den var veldig støvete og det var flere ganger jeg møtte nyse og hoste under påføring.

Den var heller ikke spesielt holdbar og ble fort skjoldete når jeg svettet.

Likte faktisk Everyday bedre.

Blush og eyeliner er jeg meget fornøyd med.

Gjest *lucky*
Skrevet (endret)

Var mye pga det store fargeutvalget jeg tenkte vi kunne ha nytte av hverandres erfaringer.

Jeg bruker ID fairly light og beige light i GLO.

Bestillte fra de som skulle likne fairly light. Persian, chartreux og siamese. Valgte tre forskjellige nyanser av disse igjen.

En bruker her som heter Fam har erfaring med mange mineralsminke merker, søk og se. Hun var veldig fornøyd med Meow så jeg er litt spent.

Endret av *lucky*
Gjest Lacuna
Skrevet

ID Fairly light er vel gultonet, mens beige hos Glo ligger i den kalde enden av fargeskalaen, så jeg kan vel tenke meg at du bør satse på de nøytrale/balanserte fargetonene. Gultonet er ofte ekstremt gultonet når det gjelder mineralsminkemerker, har jeg fått erfare.

Gjest *lucky*
Skrevet

Ja jeg liker egentlig ikke ID sine farger pga den sterke gultonen. Jeg trives best med Glo og JI for tida.

Orker faktisk ikke se på fargekartet til Meow akkurat nå men takk for tips:)

• 2 uker senere...
Gjest *lucky*
Skrevet

Nå har jeg testet Meow sin foundation og jeg synes den er bra.

Bestillte den mest dekkende varianten som heter Flawless Feline, den kan sikkert bli litt mye for noen men når jeg tar den på med en stor kabuki og bruker lite så blir den fin.

Jeg bruker beige light i Glo og fairly light i ID og fargen som passet meg i Meow var Frisky siamese.

Tror ikke det er så vanskelig å finne en farge visst man vet hva man bruker i ID siden det ligger en veileder på nettsiden som sammenligner Meow men ID sine farger. Vær obs på at de lyseste fargene er nesten hvite!

Jeg er ihvertfall fornøyd så langt!

Kommer til å bestille den foundation som er medium dekkende neste gang. Tror Meow sin foundation er best for folk med litt fet hud, den kan nok bli for tørr for noen. Men uansett så skal man jo bruke godt med fukt før man legger mineralfoundation, gjør man det blir nok resultatet bra for de fleste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...