Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Har blitt innvitert i bryllup, og damene skal ha på seg spansk innspirert kjole. Jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal få kjøpt dette. Noen forslag?
la novia Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Spanskinnspirert som i flamencokjole? Da kan du kanskje kontakte flamencodanseskoler, fins i hvert fall i Oslo, tror det heter Oslo flamencosenter eller noe sånt, de kan nok tipse deg om hvor man får kjøpt sånne kjoler.
Yummy_Mummy Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Hæ??? Det var da også et krav! Har vært i bryllup hvor det var ønske om at man hadde på seg bunad (pga mange utenlandske gjester), men å kreve at man kjøper et nytt antrekk (i tillegg til de andre utgiftene man har ved å delta; gave, reise, overnatting osv) synes jeg var litt drøyt. Men det var en avsporing. Kjempeflott av deg at du hører på brudeparets ønsker.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Det stod bare at det var et ønske at kvinnene hadde på seg noe som var spansk innspierert. Kunne vare så enkelt som en blomst i håeret, et sjal etc. Tenkte jeg ville ha en spansk fest kjole om det var å få tak i, men det ser ut til at det er litt vanskelig
la novia Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Hvis du bor i nærheten av Oslo vet jeg at de har skjørt, kastanjetter etc på Boutique La Danse i Kr. Augustsgt. Ellers kan du jo bare ta en blomst i håret (ha den gjerne nede bak øret), gjerne noen kjeder med plastperler, stoore øreringer i sterke farger eller med prikker på. Hvis du har et skjørt med volanger, eller smalt og med vidde nede, er det perfekt. Sjal med frynser rundt hoftene, og vifte! Min flamencokjole ligger dessverre hos min kommende manns foreldre i Spania, ellers kunne du fått låne den
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Hvis du bor i nærheten av Oslo vet jeg at de har skjørt, kastanjetter etc på Boutique La Danse i Kr. Augustsgt. Ellers kan du jo bare ta en blomst i håret (ha den gjerne nede bak øret), gjerne noen kjeder med plastperler, stoore øreringer i sterke farger eller med prikker på. Hvis du har et skjørt med volanger, eller smalt og med vidde nede, er det perfekt. Sjal med frynser rundt hoftene, og vifte! Min flamencokjole ligger dessverre hos min kommende manns foreldre i Spania, ellers kunne du fått låne den Det var iallefall en veldig snill tanke Lurer på om jeg tar en blomster ved øret jeg. Bor et stk unna Oslo, så får ikke ordnet med det. Takk for alle tips
Serenity88 Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Hvor god/dårlig tid har du før bryllupet? Sjal Vifte Hvor mange penger vil du bruke? Finnes jo kjoler på ebay også, men de koster jo mer da, de hadde også noen stilige sko og kjempefine spenner til håret, dog til en stivere pris.
Amadea Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 Volanger er jo in i år! Det er veldig spansk. En blomst i håret - og vips - du er der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå