Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Hei alle, Jeg har hatt litt problemer med at min lysegrå øyenskygge forsvinner hen etter kort tid. Jeg har også en lysgrå eyeliner. Den sitter alltid vel og lenge. Så i dag bestemte jeg meg for å ta eyeliner over hele øyelokket, hehe Og hittil er jeg strålende fornøyd! Har noen prøvd dette? Blir gleden kortvarig? Er jo tross alt ikke meningen at man skal bruke den over hele øyelokket, men kun som strek over/under. Vil også evt. ha andre tips til (lys)grå øyenskygge etc som holder lenge! Tusen takk for tips, og riktig god sommer
Iris* Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Dior sine holder ikke lenge iallefall, bare så det er sagt. Men jeg har veldig positiv erfaring med alle fra isa dora! hmm, hvis du synes det ser bra ut med eyeliner som øyenskygge og det holder lenge, så ser jeg ikke problemet i det! Har aldri prøvd det selv eller sett noen andre med det (som jeg har vært klar over iallefall)
Gjest dokkaliten Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Go for it! Her er forresten VERDENS BESTE "øyeskygge" : En ørliten posjon med gelatin, legg det på en stein, gnag på et bein, og påfør!!! FANTASTISK :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå