Gå til innhold

Dama mi tok abort i dag

Gjest Gjest_pettern_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pettern_*

Hei, TS her.

Har snakka med dama mi nå det vil si, for noen dager sida for hu dro til besteveninna si først. Hu blei der i noen dager og sa at hu måtte tenke og sånn. Jeg kunne ikke si så mye til det men snakka med psykologen min om det her også fant jeg en bra måte å snakke med henne om det på. Jeg sa ikke unnskyld eller no sånt, jeg kjøpte bare blomster og lurte på om hun kunne tenke seg å prate litt med meg. Så sa jeg at jeg var klar over at jeg hadde vært ganske stygg mot henne og jeg bynte ikke å bortforklare det eller no sånt. Bare sa det som det var lissom. Og det likte hun godt for da bynte hu å prate sjælv og sa hun skjønte jeg var sinna siden hu sa at hun gikk på pillen å sånt, men da hadde hu misforstått hvor lenge hu måtte vente siden hun nettopp har bynt med ny pillegreie siden legen fant ut at hu har lupus (er det sånn jeg skriver det?). Så da sa jeg bare at vi kunne ha vært smartere begge to og så ga jeg a ei klem. :) Egentlig er det jo litt min skyld også, fordi jeg kunne ha brukt kondom, men det syns jeg ikke er noe godt, så da er det bra at hu kunne få ny pille og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra det gikk bra med dere og at dere fikk snakket sammen.

Men det du sa til henne når hun fant ut at hun var gravid var stygt. Kan ikke unnskylde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det gikk bra med dere og at dere fikk snakket sammen.

Men det du sa til henne når hun fant ut at hun var gravid var stygt. Kan ikke unnskylde det.

get over it- det har du ingenting med å si lenger. de har gjort opp seg imellom, fortid er fortid og dumme ting har tydeligvis blitt sagt. men det er det ingen som kan gjøre om igjen såe vis rom for det... du har sikkert gjort ting du angrer på du også. ts her angrer tydeligvis og har gjort et bra framstøt for å komme nærmere sin kjære. alle har forskjellige måter å vise følelser samt forskjellig bagasje som gjør at man reagerer på den måten man gjør.

vis respekt uansett. du kan aldri vite hva andre bærer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

get over it- det har du ingenting med å si lenger. de har gjort opp seg imellom, fortid er fortid og dumme ting har tydeligvis blitt sagt. men det er det ingen som kan gjøre om igjen såe vis rom for det... du har sikkert gjort ting du angrer på du også. ts her angrer tydeligvis og har gjort et bra framstøt for å komme nærmere sin kjære. alle har forskjellige måter å vise følelser samt forskjellig bagasje som gjør at man reagerer på den måten man gjør.

vis respekt uansett. du kan aldri vite hva andre bærer på.

Ingen truer kjæresten sin med bank om de får en baby sammen.

At noen har problemer psykisk eller hva det måtte være er da ingen unnskyldning for å si slike ting. Jeg hadde dratt på flekken! Ingen truer med å banke meg, uansett om det sies i kampens hete og man angrer etterpå. Det er bare noe man ikke sier til kjæresten sin.

Men jeg sier det igjen.. det er bra de har ordnet opp.

Endret av suri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...