Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg og samboeren har to års dag snart. I det siste har det vært litt problemer så har så lyst å gi han noe veldig spesielt. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gi han, er så dårlig på slike ting og tar gjerne i mot hjelp/tips fra andre :roser:

Ps: Han har ingen spesielle hobbyer;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei jeg og samboeren har to års dag snart. I det siste har det vært litt problemer så har så lyst å gi han noe veldig spesielt. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gi han, er så dårlig på slike ting og tar gjerne i mot hjelp/tips fra andre :roser:

Ps: Han har ingen spesielle hobbyer;)

Det må være et eller annet han liker eller trenger, trenger ikke være hobby.

Det spøsrs hva du har råd til, men 2 billetter til 2 dagers ferieordning med f. eks. båt går an. Selv om det kan kanskje høres litt voldsomt ut siden det er 2. år dere er sammen. Men da kan en rommantisk middag/kveld, med blomster, levende lys og etter hvert nytt sexy undertøy få ham til å lure hva anledningen er. Kanskje?

Skrevet

Du kan gi ham konsertbilletter til dere to, ta ham med på standupshow eller lignende? Finne en cd han liker, planlegge en opplevelse av et eller annet slag, eller gå i retning av noe sexuelt. For eksempel gi ham massasjeolje og en skikkelig massasje? Dette kommer jo veldig an på hvordan dere er som enkeltpersoner og som par. Hvis du vil gi ham noe personlig men ikke legge så mye penger i det kan du brenne en romantisk samle-cd til ham og lage et pent cover/konvolutt til den. Men det funker kanskje ikke helt hvis han ikke er av den romantiske typen... Min samboer setter også pris på kort og blomster, men slik er ikke alle menn.

Der var jeg tom for ideer, men du har kanskje fått noe å tenke på? Lykke til med å finne gave! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...