Gå til innhold

Bestille pizza...

Fremhevede innlegg

Gjest Starya
Skrevet

Ja, altså.. :roll:

Sitter her og kaldsvetter og føler meg som en vaskefille. Har ikke spist hele dagen. Koke middag? Eh, tror ike det nei. Gå på butikken for å kjøpe noe lettvint? Nix.

Men, ungen skal jo ha sitt daglige for, så da kan man jo alltids ty til en pizza. Dolly eller Peppes? Og hvilken pizza er best?

Trenger tips, hva er deres favoritter og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dolly slår Peppes uten tvil på smak!

Gjest Missuganda
Skrevet

Den på Peppez med kylling og peanøtter. Har du ikke smakt den, så MÅ du bare gjøre det. Husker ikke hva den het..men spør etter den med kyliing og peanøtter :blunke:

(Var jeg kjapp nå? :wink: )

Skrevet
Dolly slår Peppes uten tvil på smak!

har aldrig hørt om Dolly pizza jeg. er dette en kjede i lik linje med Peppes?

Gjest Starya
Skrevet

Dolly Dimple, ja. De er ikke ille, men så har jeg bare spist hos Peppes èn gang, og det er en stund siden..

Gjest Fru Meta
Skrevet

Peppes nr 13: Peppersteak (med biff og paprika) og masse rømmedressing. Det er bare kjempegodt!!

God middag!

Gjest Starya
Skrevet

Fant en meny på nett, der var nr 13 med karri og hvitløksmarinerte reker... :-?

Hmm, mulig jeg ender opp med dolly. Jeg har ihvertfall menyen deres i handa, mindre fare for skumle forvekslinger.. :ler:

Men jeg har hørt god-ord om rømmedressingen til peppes.

Skrevet

Her har cu menyen til

Gjest Fru Meta
Skrevet

Jeg mente ikke Dolly men PEPPES. Veldig trygt hvis du ber om PEPPERSTEAK. Forutsatt at du liker biff og paprika da :)

Gjest Starya
Skrevet
Jeg mente ikke Dolly men PEPPES. Veldig trygt hvis du ber om PEPPERSTEAK. Forutsatt at du liker biff og paprika da :)

Ja, men det var altså en Peppe-meny jeg hadde funnet på nett da.. Og der heter nr 13 "Moby Dick".. :wink:

Ungen har kommet hjem og hadde alternativene klare: jeg kunne ligge på sofaen og sløve, og bare instruere ham. Så kunne han steke pannekaker.. :ler: Nei, det blir nok Dolly i dag.

Gjest Starya
Skrevet

Magen min trenger forresten Cola. :-? Noen som vet hva Dolly tar for å slenge med ei stor cola? Fant ikke det på menyen..

Skrevet

Nå ble jeg sulten. Og så jeg som bare skal ha Joika-kaker idag!

Gjest Fru Meta
Skrevet

Beklager. Bomma på nummeret. :oops: Det er nummer 11, men navnet er fortsatt Peppersteak.

Karrimarinerte reker ville ikke jeg ha ihvertfall :tunge1:

Gjest Starya
Skrevet

Sheesh, hva trenger jeg vel kg til? Ungen har tatt kontroll: Dolly, med en halv Woodstock og en halv Bankers. Dommen har falt. :lol:

Skrevet
Her er Peppes meny. Den pizzaen Missuganda nevner (med kylling og peanøtter) heter Thai Chicken, og er kjempegod! :Nikke: Tidligere hadde de også en god pizza som het Calcutta, men den selger de dessverre ikke lenger.
Skrevet
Her er Peppes meny. Den pizzaen Missuganda nevner (med kylling og peanøtter) heter Thai Chicken' date= og er kjempegod! :Nikke: Tidligere hadde de også en god pizza som het Calcutta, men den selger de dessverre ikke lenger.

Jepp, thai chicken er kjempegodt. Anbefales :wink:

Gjest Starya
Skrevet

vel vel. Jeg ble da mett. Ungen insisterte på woodstock.. :lol: En bit, så fikk smaksløkene hans sjokk.. :roll: Ikke fikk jeg med meg at den var vegetar heller. Optikeren neste. 8)

Skrevet

Men Moby Dick er jo snadder?

Ikke like marinerte reker, hva er det for noe tull... :lol:

Neida, jeg vet det høres sært, men vi må ALLTID en halv av den når vi er på Peppes.

Synes den er yummy!

Skrevet

Dolly Dimples har lenge blitt drevet i Stavanger, og jeg er derfor bortskjemt med nydelig og velsmakt pizza.

Bankers (No 10) og Caramba (No 17) er favorittene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...