Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Hva hadde dere tenkt dersom deres partnere hadde sittet på med en muslim ansatt ved en ambassade(altså kjørt hjem i ambassadebil og ikke pirattaxi akkurat) fordi nattbussen ikke gikk? Og ingenting skjedde. Hadde dette vært et grovt tillitsbrudd? Når en forteller om det med en gang? Betyr det at en er for muslimske regler og gjerne vil la seg underkaste islam? Når den andre aldri forteller noe om hva han selv gjør, men overnatter hos både den ene og andre eksen. Hans venninner (han har mange og skryter av de) støttter hans syn, så nå er det slutt. Så da regner jeg med at dere på kvinneguiden også gjør det......
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Håper du tuller? Galt å sitte på med en muslim fordi man underkaster seg muslimske regler? :gjeiper: Hvis du satt på med en du ikke kjente var det neppe lurt. Men det har da ingenting med saken å gjøre om han var muslim eller ikke.
Gjest StoreSky Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Det er klart! Du er terrorist og utleveres direkte til Guantanamo Bay. Og henrettes etter tilfeldig lov som passer for den akuelle sak. Hva ellers lizzm?
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Det verste er jo at min kjæreste også var utlending....!
Jojo Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Nå forsto jeg ikke hva poenget til ts var. Sier du at det med sitte på med en muslimer gjør deg til terrorist? Eller det å bruke ambassadebilen er lovbrudd, men aksebtabel hos Islam? Skjønte ikke noenting, jeg.
BrunetteBarbie Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Blir jeg da en (potensiell) terrorist? så klart. dumt spørsmål!!
Gjest StockDama Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Du kødder vel, ts? for dette kan du da virkelig ikke tro =p
Gjest ts Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Du kødder vel, ts? for dette kan du da virkelig ikke tro =p nei........
milla-mor Skrevet 24. juli 2008 #11 Skrevet 24. juli 2008 Var det en sammenheng mellom de to avsnittene...?
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #12 Skrevet 24. juli 2008 Hvis jeg forssto innlegget rett så sa TS dette: Hun satt på med en muslim (som hun kjente) i ambasadebil hjem en natt fordi bussen ikke gikk. Ingenting skjedde mellom de, det var bare en kjøretur/tjeneste. Når hun kom hjem fortalte hun til kjæresten hvordan hun kom seg hjem. Kjæresten reagerte da og mente det var et grovt tillitsbrudd og mente hun dermed underkastet seg islam. Den samme kjæresten forteller aldri hvor han går, overnatter gjerne hos ekser og har mange venninner. Disse venninne var enig i at TS hadde brutt tilliten og at hun underkastet seg islam.. Forsto jeg det rett bør TS være like glad det ble slutt for den reaksjonen var meget spesiell...
milla-mor Skrevet 24. juli 2008 #13 Skrevet 24. juli 2008 Aha... Ja, jeg skjønner jo hva ordene hun skriver betyr, men jeg skjønner ikke hva hun lurer på. Ts er altså sammen med en fyr som mener hun underkaster seg islam, og som overnatter hos ekser... Men hva er spørsmålet? Jeg er ikke enig i denne kjærestens tolkning av at hun sitter på med en muslim, eller at det er uproblematisk at han sover med ekser, men akkurat den biten er vel opplagt.
Kick Skrevet 24. juli 2008 #14 Skrevet 24. juli 2008 TS: Han har diplomatisk immunitet, men det har ikke du
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #15 Skrevet 25. juli 2008 Rotete innlegg, og vanskelig å forstå hva du mener trådstarter. Kanskje se litt på hvordan du formulerer deg: uklart.
BrunetteBarbie Skrevet 25. juli 2008 #16 Skrevet 25. juli 2008 Hvis jeg forssto innlegget rett så sa TS dette: Hun satt på med en muslim (som hun kjente) i ambasadebil hjem en natt fordi bussen ikke gikk. Ingenting skjedde mellom de, det var bare en kjøretur/tjeneste. Når hun kom hjem fortalte hun til kjæresten hvordan hun kom seg hjem. Kjæresten reagerte da og mente det var et grovt tillitsbrudd og mente hun dermed underkastet seg islam. Den samme kjæresten forteller aldri hvor han går, overnatter gjerne hos ekser og har mange venninner. Disse venninne var enig i at TS hadde brutt tilliten og at hun underkastet seg islam.. Forsto jeg det rett bør TS være like glad det ble slutt for den reaksjonen var meget spesiell... stemmer det tror jeg også det er sant
Gjest ts Skrevet 25. juli 2008 #17 Skrevet 25. juli 2008 Rotete innlegg, og vanskelig å forstå hva du mener trådstarter. Kanskje se litt på hvordan du formulerer deg: uklart. Jeg har allerede fått bra svar. Hadde du tenkt å si noe mer fornuftig?
Nabodama Skrevet 25. juli 2008 #18 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har allerede fått bra svar. Hadde du tenkt å si noe mer fornuftig? Når aller her må gjette seg til hva du mener, så bør du kanskje tenke på formuleringen. Synes det er et fornuftig spørsmål jeg da.
K.A. Skrevet 25. juli 2008 #19 Skrevet 25. juli 2008 Syntes ikke det var noe vanskelig med formuleringen i det hele tatt, jeg. For å kommentere på det som ble sagt av TS: den fyren du hadde til kjæreste høres da rett og slett psykotisk ut. Og i og med at han har overnattet med ekser (og ut ifra din beskrivelse antar jeg at han ble sint når du spurte ham ut om det) mener jeg du skulle ha dumpet slasken for lenge siden.
Morea Skrevet 25. juli 2008 #20 Skrevet 25. juli 2008 Ganske enig med KA her. Synes den muslim-kommentaren var rimelig søkt. En bra mann er en bra mann og en drittsekk er en drittsekk. Det gjelder diplomater også, tro meg ut fra min tidligere karriere som kollega av disse typene. Kjæresten min hadde nok ikke blitt glad hvis jeg satt på med en FREMMED diplomat eller annen person av mannsarten (det at han er muslim er likegyldig). Men det var nok i så fall ikke fordi han var bekymret for at jeg skulle finne på noe seksuelt adventurøst, men snarere fordi han ble redd for hva som kunne ha skjedd. De fleste menn er gjerne sterkere enn meg. Da kunne han nok ha reagert med å bli sint der og da, og muligens også sagt noe litt snålt. Men nå er kjæresten min ikke den typen som virrer rundt med ekser og annet uten å si fra. Og heller ikke typen som blir sint for ingenting. Men nå kjenner jeg ikke detaljene her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå