Gå til innhold

Betaling første mnd i barnehage..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini skal begynne i barnehagen i August. Er det sånn at dersom man begynner etter at halve August har gått, så betaler man halvparten den måneden? har hørt at det er sånn noen steder, men er det forskjell fra barnehage til barnehage? Fikk regnig på hele beløpet, men etter at den er sendt, har vi utsatt startdato slik at han begynner 18. August.

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

I år starter barnehageåret den 18. august. Hvert fall i kommunen jeg bor i. De som starter i barnehagen denne datoen, skal betale for halve august. Ta kontakt med barnehagen eller kommunen, alt etter som om du har privat eller kommunal plass.

Skrevet

I din kommune betaler du hele august. Alle som har fått barnehageplass må få oppstartsdato før 10. august. Har du valgt å utsette oppstarten selv betaler du alikavel for hele august.

Lykke til med barnehagelivet :)

Skrevet

Er nok forskjellig fre barnehage til barnehage, både med tanke om de den er privat eller kommunal og hvilken kommune du bor i.

Sønnen min skal ikke begynne før i nov. da han blir ett i nov. Vi må betale fra august, det er en privet barnehage.

Skrevet

I min kommune betaler man 15. hver måned, men barnehgeåpningen treffer annen tidspunkt i august, så betaler man ikke for hele månden. Selv om barnet gikk i barnehagen fra før.

Håper du forstår tegningen.

Skrevet

Hvis det er du som har valgt å utsette starten må du garantert betale ja.

Skrevet

I vår kommune får man oppstartsdato i løpet av hele august.

Vi ytret ønske om at minstemann skulle bli en av de siste som startet opp, og han starter 25. august. Vi må da ikke betale for august...

Oppstart etter 16.august gir halv betaling i august

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror nok at det sikreste svaret får du ved å ringe barnehagen og spørre.

• 4 uker senere...
Skrevet
I din kommune betaler du hele august. Alle som har fått barnehageplass må få oppstartsdato før 10. august. Har du valgt å utsette oppstarten selv betaler du alikavel for hele august.

Lykke til med barnehagelivet :)

Hmm.. vi fikk oppstartsdato 14. August da. Det hadde ikke vi valgt selv. Men antar man må få oppstart etter 15. eller noe sånt for å betale halv pris. Vi betalte nå hele vi da.

Skrevet

Vi hadde oppstartsdato 7. august, og fikk en redusert regning.

Men ville tro det varierer fra sted til sted, og fra barnehage til barnehage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...