Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva foretrekker du og hvorfor?

Jeg foretrekker knekkebrød, fordi alle sier det er så mye sunnere :fnise:

Skrevet

Jeg foretrekker wasa sport eller wasa havre fordi jeg tror det er sunnere. Men hovedårsaken er at det kan stå i skapet i månedsvis. Klarer aldri å ete opp et halvt brød før det er for gammelt..

Skrevet

Akkurat nå foretrekker jeg knekkebrød. Mest fordi jeg er veldig lei av brød. Om noen uker har det sikkert snudd igjen.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Skrevet
Jeg foretrekker wasa sport eller wasa havre fordi jeg tror det er sunnere. Men hovedårsaken er at det kan stå i skapet i månedsvis. Klarer aldri å ete opp et halvt brød før det er for gammelt..

Nettopp!!

Enda et bra argument for....

Gjest lillagubban
Skrevet

Liker best vanlig brød jeg da.. :) Knekkebrød knaser og smuler og er så tørt og kjedelig. Har i skapet for nødstilfeller :)

Men Rug Sprø digger jeg!

Gjest hyggelig
Skrevet

Nå fikk jeg lyst på knekkebrød! hehe.

Jeg er et brødmenneske, jeg. Har en storspist sambo, så her går det unna et brød om dagen. Rekker ikke å bli dårlig, altså.

Men til dere som foretrekker knekkebrød, spiser dere like mange knekkebrødskiver (heter det det?!) som dere spiser brødskiver?

Jeg spiser alltid to skiver brød og blir passe mett. Men hvis jeg spiser knekkebrød trenger jeg i 3-4 stk for å bli like mett. Derfor spiser jeg helst brød.

Skrevet

Knekkebrødene smuler mye og man må spise i en evighet for å bli mett. Kjekt til nød og en gang i blandt, men generelt er brød best, saftigst og lettest å bli mett på..

Skrevet
Jeg spiser alltid to skiver brød og blir passe mett. Men hvis jeg spiser knekkebrød trenger jeg i 3-4 stk for å bli like mett. Derfor spiser jeg helst brød.

Det høres riktig ut, 1 skive brød tilsvarer ca 2 knekkebrød. :)

Jeg har aldri vært glad i brød, men bytter litt på hva jeg spiser. Når barna er hos faren sin går det kun i knekkebrød.

Skrevet

Jeg elsker brødskiver, skikkelig ferskt brød med masse Letta og kokt skinke, norvegia og rød paprika... eller rekesalat.... eplebiter... brunost og agurk.... nam nam!

Men jeg kan ikke spise hvetemel............. :tristbla:

Skrevet

Jeg foretrekker knekkebrød, helst Wasa havre. Synes det er en fordel at de holder seg så lenge, så slipper jeg å tenke på om jeg får spist opp etc. Synes brød blir fort kjedelig. Men iblant er nybakt brød med brunost helt herlig :)

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Her i huset (hybelen :fnise: ) er det kun knekkebrød som gjelder. Wasa havre eller solruta sesam. Vi kjøper faktisk ikke brød engang. Men vi har frosne rundstykker i fryseren da, hender det frister med nystekt :)

Skrevet

Ferskt brød er best :)

Men får bedre samvittighet om jeg spiser knekkebrød.

Så her går det i begge deler!

Skrevet

Jeg spiser mest knekkebrød fordi: Mer fiber

Mindre kalorier

Lang holdbarhet

Det er godt

Hvis vi skal kose oss med helgegfrokost spiser vi hatting rundstykker, og når jeg er dritsulten på jobb spiser jeg rundstykke.

Brød og rundstykker spises med andre ord når det skal være litt "ekstra". :)

Skrevet

Her går det mest i knekkebrød , Wasa Sport :) Men brød en gang i blandt , med brunost!!

nammm

Skrevet
Her i huset (hybelen :fnise: ) er det kun knekkebrød som gjelder. Wasa havre eller solruta sesam. Vi kjøper faktisk ikke brød engang. Men vi har frosne rundstykker i fryseren da, hender det frister med nystekt :)

Kjøpt Solruta Sesam for første gang i dag... Gleder meg til å prøve det!

Og ja, jeg ble påvirket av TV-reklamen :fnise:

Skrevet
Men til dere som foretrekker knekkebrød, spiser dere like mange knekkebrødskiver (heter det det?!) som dere spiser brødskiver?

Jeg spiser som regel kun 2 knekkebrød, men blir ikke like mett av det som av 2 skiver brød.

Tror kanskje det heter knekkebrødstykker? Biter?

Skrevet

Liker begge deler egentlig, kommer veldig an på pålegget.

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

Jeg syns det tar så lang tid før jeg blir mett når jeg spiser knekkebrød, jeg, så det går mest i brød. Men knekkebrød er jo godt det også, så hender jeg velger det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...