PoisonIvy Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Hva foretrekker du og hvorfor? Jeg foretrekker knekkebrød, fordi alle sier det er så mye sunnere
Kitsune Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Jeg foretrekker wasa sport eller wasa havre fordi jeg tror det er sunnere. Men hovedårsaken er at det kan stå i skapet i månedsvis. Klarer aldri å ete opp et halvt brød før det er for gammelt..
The Kitten Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Akkurat nå foretrekker jeg knekkebrød. Mest fordi jeg er veldig lei av brød. Om noen uker har det sikkert snudd igjen. Hilsen The Kitten :banantroll:
PoisonIvy Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2008 Jeg foretrekker wasa sport eller wasa havre fordi jeg tror det er sunnere. Men hovedårsaken er at det kan stå i skapet i månedsvis. Klarer aldri å ete opp et halvt brød før det er for gammelt.. Nettopp!! Enda et bra argument for....
Gjest lillagubban Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Liker best vanlig brød jeg da.. Knekkebrød knaser og smuler og er så tørt og kjedelig. Har i skapet for nødstilfeller Men Rug Sprø digger jeg!
Gjest hyggelig Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Nå fikk jeg lyst på knekkebrød! hehe. Jeg er et brødmenneske, jeg. Har en storspist sambo, så her går det unna et brød om dagen. Rekker ikke å bli dårlig, altså. Men til dere som foretrekker knekkebrød, spiser dere like mange knekkebrødskiver (heter det det?!) som dere spiser brødskiver? Jeg spiser alltid to skiver brød og blir passe mett. Men hvis jeg spiser knekkebrød trenger jeg i 3-4 stk for å bli like mett. Derfor spiser jeg helst brød.
Aurela Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Knekkebrødene smuler mye og man må spise i en evighet for å bli mett. Kjekt til nød og en gang i blandt, men generelt er brød best, saftigst og lettest å bli mett på..
Tamsin Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Jeg spiser alltid to skiver brød og blir passe mett. Men hvis jeg spiser knekkebrød trenger jeg i 3-4 stk for å bli like mett. Derfor spiser jeg helst brød. Det høres riktig ut, 1 skive brød tilsvarer ca 2 knekkebrød. Jeg har aldri vært glad i brød, men bytter litt på hva jeg spiser. Når barna er hos faren sin går det kun i knekkebrød.
Kalorina Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Jeg elsker brødskiver, skikkelig ferskt brød med masse Letta og kokt skinke, norvegia og rød paprika... eller rekesalat.... eplebiter... brunost og agurk.... nam nam! Men jeg kan ikke spise hvetemel.............
leandra Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Jeg foretrekker knekkebrød, helst Wasa havre. Synes det er en fordel at de holder seg så lenge, så slipper jeg å tenke på om jeg får spist opp etc. Synes brød blir fort kjedelig. Men iblant er nybakt brød med brunost helt herlig
Gjest Gl@mB@be Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 Her i huset (hybelen ) er det kun knekkebrød som gjelder. Wasa havre eller solruta sesam. Vi kjøper faktisk ikke brød engang. Men vi har frosne rundstykker i fryseren da, hender det frister med nystekt
Mischa Skrevet 25. juli 2008 #12 Skrevet 25. juli 2008 Ferskt brød er best Men får bedre samvittighet om jeg spiser knekkebrød. Så her går det i begge deler!
billie Skrevet 25. juli 2008 #13 Skrevet 25. juli 2008 Jeg spiser mest knekkebrød fordi: Mer fiber Mindre kalorier Lang holdbarhet Det er godt Hvis vi skal kose oss med helgegfrokost spiser vi hatting rundstykker, og når jeg er dritsulten på jobb spiser jeg rundstykke. Brød og rundstykker spises med andre ord når det skal være litt "ekstra".
Gina T Skrevet 25. juli 2008 #14 Skrevet 25. juli 2008 Her går det mest i knekkebrød , Wasa Sport Men brød en gang i blandt , med brunost!! nammm
PoisonIvy Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 25. juli 2008 Her i huset (hybelen ) er det kun knekkebrød som gjelder. Wasa havre eller solruta sesam. Vi kjøper faktisk ikke brød engang. Men vi har frosne rundstykker i fryseren da, hender det frister med nystekt Kjøpt Solruta Sesam for første gang i dag... Gleder meg til å prøve det! Og ja, jeg ble påvirket av TV-reklamen
PoisonIvy Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #16 Skrevet 25. juli 2008 Men til dere som foretrekker knekkebrød, spiser dere like mange knekkebrødskiver (heter det det?!) som dere spiser brødskiver? Jeg spiser som regel kun 2 knekkebrød, men blir ikke like mett av det som av 2 skiver brød. Tror kanskje det heter knekkebrødstykker? Biter?
Anglofil Skrevet 25. juli 2008 #17 Skrevet 25. juli 2008 Liker begge deler egentlig, kommer veldig an på pålegget. Mvh Yvonne
Muffin! Skrevet 25. juli 2008 #18 Skrevet 25. juli 2008 Jeg syns det tar så lang tid før jeg blir mett når jeg spiser knekkebrød, jeg, så det går mest i brød. Men knekkebrød er jo godt det også, så hender jeg velger det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå