Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Er det noen som vet om det går an å sy inn livvidden på jeans uten at det synes så altfor godt?
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Jepp, jeg har fått gjort det flere ganger da jeg er smal over midjen og bred over ræva..... Jeg fikk de på butikken til å sette i nåler og de sendte den inn for meg. Husker ikke helt hva jeg betalte for det jeg.... 180-200 kanskje..... Det har blitt veldig bra hver gang. De syr inn i baksømmen.....
Lille Lea Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Det er jo bare å verenge buksen å sy.. Jeg har alltid gjort det og ingen har sett forskjell..
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Jepp, jeg har fått gjort det flere ganger da jeg er smal over midjen og bred over ræva..... Presis. Det er et helvete å finne bukser som passer. Passer de i midjen, så kan jeg bare glemme å få dem oppover lårene og rompa, og passer de over baken, så kan jeg leie ut rom i midjen. Det er jo bare å verenge buksen å sy.. Jeg har alltid gjort det og ingen har sett forskjell.. Syr du langs hele sømmen - altså fra skrittet og opp, eller syr du bare øverst i midjen?
Lille Lea Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Jeg syr fra midjen og ned.. Det kommer til å kommer en tykk 'klump' men da syr du bare mange ganger fram å tilbake, så du får festet det godt og klipper av. Helt som ny På shortser syr jeg både innenfra og midjen
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Jeg syr ofte trusene jeg kjøper. Er nemlig litt slaskete i "bolla" :/ så blir alltid så løst og slasket der nede, så jeg bretter trusa i to der nede, og syr slik at nedepartiet blir mindre liksom. Bare på g-string`s da. Et godt tips til andre med samme problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå