Gå til innhold

Sy inn livvidden på jeans?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er det noen som vet om det går an å sy inn livvidden på jeans uten at det synes så altfor godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jepp, jeg har fått gjort det flere ganger da jeg er smal over midjen og bred over ræva..... ;)

Jeg fikk de på butikken til å sette i nåler og de sendte den inn for meg. Husker ikke helt hva jeg betalte for det jeg.... 180-200 kanskje.....

Det har blitt veldig bra hver gang. De syr inn i baksømmen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å verenge buksen å sy.. Jeg har alltid gjort det og ingen har sett forskjell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jepp, jeg har fått gjort det flere ganger da jeg er smal over midjen og bred over ræva..... ;)

Presis. Det er et helvete å finne bukser som passer. Passer de i midjen, så kan jeg bare glemme å få dem oppover lårene og rompa, og passer de over baken, så kan jeg leie ut rom i midjen.

Det er jo bare å verenge buksen å sy.. Jeg har alltid gjort det og ingen har sett forskjell..

Syr du langs hele sømmen - altså fra skrittet og opp, eller syr du bare øverst i midjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syr fra midjen og ned.. Det kommer til å kommer en tykk 'klump' men da syr du bare mange ganger fram å tilbake, så du får festet det godt og klipper av. Helt som ny :) På shortser syr jeg både innenfra og midjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg syr ofte trusene jeg kjøper. Er nemlig litt slaskete i "bolla" :/ så blir alltid så løst og slasket der nede, så jeg bretter trusa i to der nede, og syr slik at nedepartiet blir mindre liksom. Bare på g-string`s da. Et godt tips til andre med samme problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...