Gjest Gjest_tone040807_* Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Vet ikke om dette er det rette forumet å legge denne ut i, men trenger noen tips:) Jeg skal feire 30 årsdagen min til helga.. Og har invitert en gjeng med damer på ost/kjeks og vin selvfølgelig.. vi blir rundt 11 tror jeg. Har litt lyst til å finne på noe for å få gjengen i gang, men fantasien min setter begrensningen.. Har dere noe gøyale aktiviteter vi kan finne på?? Ikke så veldig lyst å ha disse tradisjonelle selskapslekene.. ( lille willy å de tre bjørnene eller ballonger etc tec) Tenkte en stund å lage natursti, med masse forskjellig.. men så kom jeg plutselig på at da må jo jeg sitte å se på at de andre deltar.. å det er da ikke noe særlig.. KOm igjen å hjelp meg da!! :)
tineline Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Jeg er en varm tilhenger av mimeleken! Der kan alle delta på lik linje.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Mulig jeg er helt rar, men jeg ville blitt overrasket om det var selskapsleker i en 30-årsdag. Ikke at det hjelper deg nevneverdig, kanskje
Gjest Gjest_tone040807_* Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Skjønner at du ville ha blitt overrasket over selskapsleker. vil heller ikke selv ha standard selskapsleker om du skjønner.. fant liksom ikke noe annet ord.. Aktiviteter da hvis du skjønner.. Ikke alle som kjenner hverandre like godt og kan jo være en fin måte å bli kjent på.. Jeg tenkte på quiz .. men da får jeg jo ikke bli med selv, ettersom jeg vet svarene:)
Gjest Gjest_Renee_* Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Vet ikke om dette er det rette forumet å legge denne ut i, men trenger noen tips:) Jeg skal feire 30 årsdagen min til helga.. Og har invitert en gjeng med damer på ost/kjeks og vin selvfølgelig.. vi blir rundt 11 tror jeg. Har litt lyst til å finne på noe for å få gjengen i gang, men fantasien min setter begrensningen.. Har dere noe gøyale aktiviteter vi kan finne på?? Ikke så veldig lyst å ha disse tradisjonelle selskapslekene.. ( lille willy å de tre bjørnene eller ballonger etc tec) Tenkte en stund å lage natursti, med masse forskjellig.. men så kom jeg plutselig på at da må jo jeg sitte å se på at de andre deltar.. å det er da ikke noe særlig.. KOm igjen å hjelp meg da!! :) Hm.. natursti? Det kan jo ikke være helt bra når folk har på seg finklær? Eller skal du sette et tema for kvelden før dem kommer? Har du stort hus med hage, eller en liten leilighet? (tenker plassbenyttelse)
Yummy_Mummy Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Hva med å gå i barndommen og lage barnebursdag? Teite partyhatter, duk man kan tegne på, gele med sugerør osv. Det kommer i alle fall til å vekke latter og gode minner. Ellers kan man kanskje lage quiz utfra et spørrespill? Da vet du ikke svarene på forhånd (og kanskje kan man bytte på hvem som stiller spørsmål slik at det blir rettferdig).
tineline Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Jeg arrangerte nylig sommerfest på instituttet med potetløp, fisking, sett halen på grisen og tombola! Det var stor stas for studenter i alderen 20-40. Pølser var det selvsagt også. Folk blir ikke for gamle til å leke, i alle fall ikke jeg!
Gjest Gjest_tone040807_* Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Hm.. natursti? Det kan jo ikke være helt bra når folk har på seg finklær? Eller skal du sette et tema for kvelden før dem kommer? Har du stort hus med hage, eller en liten leilighet? (tenker plassbenyttelse) Jeg bor på landet så plassen er det ingenting å si på... Tror det blir minimalt med finklær.. vi skal sitte ute da det er kjempe fint vær. dessuten er bursdagen veldig lite formell:)
Gjest Gjest_renee_* Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 Selskapsleker Her er en nettside med (kanskje litt barnslige, men vel så gøy) aktiviteter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå