Gå til innhold

Noen som gifter seg neste sommer (2003)?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg gifter meg neste sommer - 5. juli 2003, og lurte på om det er andre som er like tidlig ute?

Jeg gleder meg så, at jeg nesten ikke kan vente!!! Derfor er jeg stadig inne på disse sidene. Jeg har mye klart allerede, og synes tiden går fryktelig sent...........

NÅR SKAL DERE GIFTE DERE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal også gifte oss 5.juli 2003.

Har helt klart begynt planleggingen, vi har bestilt lokale, kirke og hotell til bryllupsnatten.

Gleder meg som en unge til å se på kjoler.

Hvor skal dere gifte dere, anonym?

Vi gifter oss i Nedre Eiker Kirke utenfor Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Har sett tidligere at det er en del her inne som skal gifte seg i 2003, så du er nok ikke aleine. Vår plan var også 2003 i utgangspunktet, men fordi han er ferdig utdannet først til høsten, og jeg mest sannsynlig skal gå på skole neste år (jobber nå), ble vi i helgen enige om å utsette det til 2004. Hvor tidlig er jeg da?! Har vært inne her omtrent siden vi forlovet oss, og det er allerede en god stund siden. Tror nok ikke jeg kommer til hverken å ta "pause" fra kvinneguidens bryllupssider eller å slutte å lese bryllupsblader selv om det nå er 2 år til jeg skal gifte meg. Fordi det er så lenge til, så har vi ikke gjort noen konkret planlegging enda, men vi har nok begge to en klar oppfatning av hvordan ting skal være. Gleder meg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har dratt opp den gamle tråden som du kanskje har sett. Her har det vært diverse snakk fra oss som gifter seg i 2003.

Ellers så har vi bestilt kirke,lokale for kvelden, fotograf og driver å tenker på musikk.

Lykke til med forberedelsene icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!! vi gifter oss 28 juni 03, og jeg er her inne hver dag.. gleder meg så utrolig! klarer nesten ikke vente!!!

Vi har vært hos presten og bestilt kirke og fått papirene, også planlegger vi mye ellers da.. kikker i blader o.l

klemz icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss 10 mai 2003.

Har bestilt kirke og lokale er i boks.

godt å vite at vi er flere som kan tipse hverandre fremover nå, for det gjenstår masse planlegging12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei! Skal fortsatt gifte meg i 2003 jeg også! Dato er fortsatt ikke satt, men det blir nok gjort nå i løpet av de nærmeste ukene. Vi venter på et arveoppgjør som vil ha mye å si for økonomien vår, og dermed for når vi kan gifte oss...

Har ellers vært her inne siden august i fjor, da jeg oppdaget forumet, så jeg har vært her og samlet masse tips leeenge! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...