tante fiolett Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 (endret) Hei Jeg lurer på om noen har anbefalinger til hårpleie - tenker shampoo, balsam og et beskyttelsesprodukt - til bruk i solen? Jeg har sett litt på Redken UV rescue, Matrix og div. andre. Kjenner noen til Redken UV Rescue Brunette Guard? (link) Er det en tung krem som gjør håret fett/gir wetlook? Vil helst ha et produkt som ikke synes/kjennes så mye i håret.. Jeg har brunt hår, ganske tørt og brusete utover i tuppene. Vil gjerne ha et produkt som bevarer fukten i håret, og tar vare på fargen. Takknemlig for tips Endret linken da den ødela sideoppsettet. Arwen (mod) Endret 24. juli 2008 av Arwen
Mischa Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Jeg har et Redken UV Rescue produkt som jeg brukte i syden, men kan ikke si jeg merket særlig til forskjell. Håret ble verken bedre eller verre, men kjøpte det mest pga. jeg trodde det ville beskytte hodebunnen også, noe det selvsagt ikke gjorde da det ikke var solfaktor i produktet. Men det lukter godt da
tante fiolett Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 Hmm.. Skal ikke forlange at det gjør håret bedre, bare ikke mer uttørket og falmet farge Noen andre med erfaringer og tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå