Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som irriterer seg over folk som er sååå hyggelige i tlf? Når man legger på og skal si hade, høres det nesten ut som en brekende sau.

Heeeeeiii!!

Og nå gjør jeg sånn selv :klaske:

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det flere som irriterer seg over folk som er sååå hyggelige i tlf? Når man legger på og skal si hade, høres det nesten ut som en brekende sau.

Heeeeeiii!!

Og nå gjør jeg sånn selv :klaske:

:ler:

Jeg ser ikke helt hvordan det er noe å irritere seg over :klø:

Skrevet

Oki.. ble litt feil.

Irriterer meg vel egentlig ikke når andre sier det, hyggelig med blide folk.

Men når jeg gjør det selv, føler jeg det høres så falskt ut. Men kommer automatisk.

Skrevet

Vet hva du mener. Når jeg snakker i telefonen kjennes det nesten ut som jeg synger noen ganger, er så hyggelig og blid og jodler i vei med "hyggeliiiig, ja vi snaaaakeees, ja heeeei". Koselig ja, men jeg blir også irritert på meg selv fordi det blir så overdrevet.

Søstra mi er også sånn, så når meg og hun snakker i telefonen er det et jodlekor uten like når vi skal avslutte. Puster ofte ut etter at vi har lagt på :ler:

Skrevet

Nhæ, det har jeg aldri tenkt på før, man kan være så overhyggelig man bare vil i telefon til meg. Jeg har bare en innvending; For meg høres det helt merkelig ut å si "hei" når man avslutter og mener "adjø og ha det bra" huh, DET er noe som alltid har irritert meg :sjenert:

Skrevet

Jeg irriterte meg også over det lenge da det kom... jeg er jo gammel og min ungdom sa vi faktisk 'ha det' da vi avsluttet, og 'hei' var et hilseord...

Nå har jeg blitt så ille at jeg sier 'hei-hei' eller 'ha-det ha-det'.

Skrevet
Jeg irriterte meg også over det lenge da det kom... jeg er jo gammel og min ungdom sa vi faktisk 'ha det' da vi avsluttet, og 'hei' var et hilseord...

Nå har jeg blitt så ille at jeg sier 'hei-hei' eller 'ha-det ha-det'.

Jeg er ikke så gammel, men er også oppvokst med at "hei" er et hilseord :P

Skrevet

Faren min på 61 år har alltid bruk "Hei" som avslutningsord i telefonsamtaler. Så vet ikke om det er så nymotens akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...