Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Er det lov å gå med stringbikini og vanlig bikini ute blandt folk i Los Angeles? Hva med i Norge?
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Prøv! Du finner fort ut av det, men vedder for at du vil få mange rare blikk og ikke hyggelige komplimenter for et slikt antrekk! Det vil jo bare se helteit og billig ut!
BrunetteBarbie Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Jeg tror det er lov ja, så lenge de kler på seg når de skal inn på offentlige steder?
Gjest Gitte Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Spørsmålet blir egentlig: Hvorfor?? Hvis man skal gå rundt i byen kan man vel kle på seg...?
Nabodama Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Er det lov å gå med stringbikini og vanlig bikini ute blandt folk i Los Angeles? Hva med i Norge? Vet ikke, men det vil uansett se rart og malplassert ut.
The Kitten Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Det er bare til å prøve, så finner du tidsnok ut av det.
Gjest TS Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Jeg er mann så tror ikke jeg skal gå i bikini. Bare lurte på det siden det er så mange damer som går midt i byen i Pacific Blue, som foregår i Los Angeles. Jeg trodde ikke det var lov.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Pacific Blue holder til i Santa Monica, en av, hvis ikke LAs mest berømte strand.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 De spaserer rundt på en stranpromenade, og det er fult lovlig. Det blir som om du spaserer opp til strandrestauranten for å ta en øl på Ibiza.
BrunetteBarbie Skrevet 24. juli 2008 #11 Skrevet 24. juli 2008 Jeg er mann så tror ikke jeg skal gå i bikini. Bare lurte på det siden det er så mange damer som går midt i byen i Pacific Blue, som foregår i Los Angeles. Jeg trodde ikke det var lov. Det er ikke alt på tv som er sant. Det er sant mim, men som TS og gjest skriver, så er det ganske vanlig å spasere sånn rundt om ved stranden og da nær shoppinggater, osv i bikini i de områdene de nevner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå