Gjest Raptuza Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 No for tida: Costume Tidlegare: Allers BygdaNytt Fædrelandsvennen Tara Dagen Magazinet
The Kitten Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 No for tida: Costume Tidlegare: Allers BygdaNytt Fædrelandsvennen Tara Dagen Magazinet Jeg abonnerer på Det Nye.
Reveal Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Abbonerer på: Aftenposten Dagsavisen Avisene jeg jobber i (3stk - en 6dagers, en 3-dagers og en ukesavis ) Konkurrentavisen (6 dagers) Innsikt (aftenpostens månedsmagasin) BoNytt I form I tillegg leser jeg daglig igjennom Klassekampen Ettpar aviser fra dette og nabofylket samt div annet ved tid og anledning
Gjest Lacuna Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Lokalavisen og Morgenbladet. I tillegg ymse skrifter fra fagforeninger osv.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Bare Morgenbladet. Burde kanskje hatt lokalavisa også, men den er så innmari dårlig. Også skulle vi vel hatt en distriktsavis for å få fulgt med litt mer på kulturlivet i nærmeste by - men det blir så mye papir.
Rawien Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Ingenting, er student, men drømmer om Dagens Næringsliv (studerer økonomi ja). Hvis ikke Hestesport teller? Får det fordi jeg er medlem av en rideklubb Har abonnert på: Dagens Næringsliv (3 gratisuker) Det Nye Inside Ponni
Chimamanda Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Ingenting naa, men kommer til aa bestille abonnement paa Southern Living ganske snart.
Gjest antigartner Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Jeg abonnerer på: Aftenposten KK Teknisk ukeblad PlussTid (gratisblad gjennom Lilleborg) Jeg vurderer å tegne abonnement på lokalavisen i tillegg. Tidligere har jeg også hatt Fjell og Vidde og Motor men jeg er ikke medlem i DNT og NAF nå.
primadonna Skrevet 24. juli 2008 #11 Skrevet 24. juli 2008 interesang tråd -tara -cosmopolitan -det nye -allers -hjemmet
Gjest Bond Skrevet 24. juli 2008 #13 Skrevet 24. juli 2008 Nå: - Aftenposten (vi skulle få bare helgene, men de leverer hver dag for en eller annen grunn, ganske irriterende mye papir) - Dine Penger - I tillegg en audio/bildeblad for samboer Har ikke hatt noe ekstra før heller. Kjøper i tillegg et eller annet Tv-guide fra butikken (gjerne "På TV", men også de sladderbladene hvis jeg glemmer og må ta noe i siste liten da jeg står i kø).
Cata Skrevet 24. juli 2008 #14 Skrevet 24. juli 2008 Bonytt. Og så er jeg NAF-medlem så Motor kommer i posten av den grunn.
Gjest Raptuza Skrevet 24. juli 2008 #15 Skrevet 24. juli 2008 I dag har eg meld meg som abbonnent på Kamille. Flott takkegave: Store flasker med sjampo og balsam, Sexy Hair Volume!!!
Gjest missLady Skrevet 25. juli 2008 #17 Skrevet 25. juli 2008 DetNye - Men skal si opp idag. Costume og et blad jeg ikke husker navnet på
Gjest Silkeape Skrevet 25. juli 2008 #18 Skrevet 25. juli 2008 Abonnerer på Ny Tid, er ikke helt sikker på om jeg fornyer når det går ut om en stund. Ellers får jeg noen tidsskrifter gjennom fagforeninga, samt medlemsblader til et par organisasjoner. Kunne kanskje tenkt meg å abonnere på Aftenposten etterhvert, rent bortsett fra at det blir så innmari mye papir.
Lady Lovelylocks Skrevet 25. juli 2008 #19 Skrevet 25. juli 2008 Det Nye, men jeg skal også i opp idag.
Daria Skrevet 26. juli 2008 #20 Skrevet 26. juli 2008 Morgenbladet, Syn og segn, Norsk Shakespeare- og teatertidsskrift. Hadde abonnert på Aftenposten om budet hadde klart å finne fram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå