Gjest I Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Var kjæreste med en jente i over 2 år hvor jeg etterhvert fikk sterke følelser for denne jenta. Jenta derimot var mer usikker på forholdet og ville i perioder avslutte fordi hun følte vi var for forskjellige, men jeg klarte hele tiden å snakke henne fra det. Før jul i fjor ville hun gjøre det slutt, men jeg sa til henne at vi kunne holde sammen til over nyttår fordi da skulle hun reise og være borte først en måned for så å bli borte i et halvt år. Hun ble med på det litt motvillig og når da nyttår kom gjorde vi det på en måte slutt. Når hun da kom hjem igjen hadde vi en prat hvor hun da sa vi måtte avslutte forholdet vårt. Jeg var ikke begeistret, men måtte bare av respekt for henne aksptere det. Etter et par uker fikk jeg en mail av henne hvor hun da sa hun var ensom og savnet meg og vi tok opp kontakten igjen over internett. Jeg var sjelglad fordi hadde fremdeles sterke følelser for denne jenta. Vi chattet en del de neste par ukene, planla tur sammen og ting virket ok, men ikke supert. I denne perioden fikk hun bedre kontakt med folk der hun var og savnet av meg ble helt klart ikke så stort lenger. Her begynte hun også å skli mer vekk fra meg og dette endte med at hun dumpet meg ved hjelp av en mail fordi hun ikke ville at jeg skulle snakke henne vekk fra avgjørelsen. Hun hadde også truffet en annen som selvfølgelig gjorde vondt å høre siden jeg ikke ville gi slipp på henne. Jeg tenker ikke så mye på henne når jeg prøver å fokusere på andre jenter, men behov for å fylle tomrommet hun etterlot seg har gjort at jeg blir ivrig overfor de damene jeg har truffet. Denne ivrigheten er ikke helt sunn og kan ødelegge for meg selvom jeg har bedret meg. Jeg tenker også på ekskjæresten når jeg er for meg selv. Ikke hele tiden ,men bare når jeg føler jeg trenger nærhet og at da savnet av henne blomstrer. Kan noen gi meg råd på hvordan jeg kan fikse dette med ivrighet og hvordan takle at ekskjæresten tydeligvis har glemt meg og gått videre??
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Jeg tror du bare trenger tid til å komme over henne. Det er jo bare et halvt år siden, og dere hadde vært sammen lenge. Gi deg selv noen måneder til og ikke stress med å treffe nye damer. Prøv å fyll livet med det du liker å gjøre. Etterhvert vil du aksepere at eksen har gått videre og at du ikke er en del av livet hennes mer. Da er du klar for et nytt forhold igjen.
Pokahonta Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 TID!!!!!!!!!!!!! og ligge unna andre jenter i denne tiden. Ingenting som er så TURN OFF som desperate gutter. Tiden er ikke så dum!! Den gjør godt med oss mennesker. Lykke til! Hilsen Pokah, som ennå ikke har ferie!!
Gjest Gjest_mann23_* Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Litt uenig med de to andre her. Selvsagt skal du ta tiden til hjelp, men hvorfor kaste bort så mye tid til å sørge for ei som ikke vil ha deg? Man lever jo ikke evig? Treff nye jenter så fort som mulig, men ikke vær desperat. Har du flaks så blir du forelska igjen i ei ny og da glemmer du fort hun forrige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå