FrkNilson Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Med våte øyne mener jeg at de renner ofte og lett.Veldig lett.. med en gang jeg ler,eller bare fniser litt,fosser det på som bare det. Og det gjør det litt vanskelig å bruke sminke,for alt er bare jo klint ut før jeg i det heletatt har kommet meg på skolen/jobben Har prøvd alt som heter vannfast,men det hjelper ikke..blir fortsatt svart rundt øynene.. Prøvde å bruke bare øyenskygge,men det så bare teit ut Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre?Enten noe som gjør øynene tørrere,eller anbefale en supermaskara/eyeliner(selv om jeg tror jeg har prøvd alle som finnes..gah) Vill jo veldig gjerne bruke sminke.. Takk
NovaFlare Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Ser ikke hvordan våte øyne skal være i veien for å bruke kajal på øvre øyelokk? Hvis du ikke gnir så vil det jo ikke bli fuktig på øvre øyelokk.
FrkNilson Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 Du har helt rett i det,og det er den varianten jeg har kjørt med lenge nå.. Men det hender jo jeg får lyst til å gjørt noe"ekstra" og kline på litt maskara og eyeliner under øyet også..
NovaFlare Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Du får få deg vindusviskere Neida, bare tøyser. Kom deg til legen. Det kan være symptomer, så ikke bare la det gå. Det kan også hende at du har tørre øyne. Vet det høres sprøtt ut, men tørre øyne renner mye.
Gjest StockDama Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Tørre øyne trenger fuktighet, prøv å kjøp øyedråper hos optiker eller apotek og test en liten stund? hell på en dråpe nå og da for å fukte.
FrkNilson Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2008 Jeg tror faktisk jeg skal prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå