Gå til innhold

Å forlate senga

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Ble uheldigvis inspirert til en ny tråd i kveld. Jeg og samboern var midt i sexen da jobbtelefonen ringer. Det er stort sett et dataproblem, og står ikke akkurat om liv. Han hopper ut av senga og går og tar telefonen (og ja, det var virkelig midt i :nei: ) Videre forsvinner han på jobb for å løse problemet. Nå er jeg SUR! Kom helt ut av det jeg....

Så da spør jeg: Hva er en god nok grunn til at du/partneren din kan forlate senga mens dere har sex?

Lurer på hva andre ser som gode nok grunner

Om det har gått for meg, kan jeg godt ta telefonen. Alle har ansvar for sin egen orgasme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om det har gått for meg, kan jeg godt ta telefonen. Alle har ansvar for sin egen orgasme.

Tull! De er to om det. Han kan like godt runke, ikke bruke henne.

Skrevet
Løsningen er å ha sex med to damer samtidig. Da kan holde på med den ene hvis fonen til den andre ringer.

(?)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg forstår godt at du ble sur jeg. Og jeg tror kanskje dette egentlig har noe med at det er skjeldent sex, og når det endelig blir noe, så blir man avbrutt. Om det er viktig eller ikke viktig, så handler det hele om skuffelsen av å bli avvist enda engang.

Om du klarer det, så avvis han den ene gangen i mnd han vil. Ikke ta noe iniativ til sex, ikke vis at du er skuffet. Vær hyggelig og blid, men avvis ham.

Skrevet

Snu situasjonen. Spør han hva han hadde tenkt om du gjorde det samme?

Skrevet (endret)

Unger og katastrofer er grunn til å avbryte - det meste annet hadde jeg nok taklet dårlig, men det kommer veldig an på hvor opphisset jeg er. Er jeg veldig klar så blir jeg fryktelig sur om vi blir avbrutt :fnise:

Endret av Suzy
Gjest Ottar
Skrevet
Så da spør jeg: Hva er en god nok grunn til at du/partneren din kan forlate senga mens dere har sex? Lurer på hva andre ser som gode nok grunner

Jeg syns en skal gå når en føler for det. Nok er nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...