Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har funnet en ny nettside for hårprodukter som sender til Norge.

stuff4beauty.com ..kjempebillig.

Har lagt inn 3 bestillinger for å komme under 299kr grensa ,men likevell så billig.

Graham Webb shampoo,balsam. styling.redken styling.redken chemistri shot,ph 5,5 ,redken shampoo,balsam.. ca 700 kr.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Har funnet en ny nettside for hårprodukter som sender til Norge.

stuff4beauty.com ..kjempebillig.

Har lagt inn 3 bestillinger for å komme under 299kr grensa ,men likevell så billig.

Graham Webb shampoo,balsam. styling.redken styling.redken chemistri shot,ph 5,5 ,redken shampoo,balsam.. ca 700 kr.

Er det ikke grense på 200kr ved å bestille varer fra utlandet?

Gjest Snart 42
Skrevet

Jo - grensen for å unngå toll og avgifter er kr. 200,-. Les mer om netthandel fra utlandet her.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Jo - grensen for å unngå toll og avgifter er kr. 200,-. Les mer om netthandel fra utlandet her.

JODA,GIKK LITT FOR ,200 KR JA,

BESTILTE 3 PK TIL 670 KR INK PORTO.FIKK 7 PRODUKTER.

Skrevet

Denne siden var jo glimrende, nå har jeg bestilt Redken shampo og balsam for ca 150 kr, innkludert shipping.

Skrevet

Jeg er ikke så veldig godt kjent med shopping fra utlandet, så er litt usikker på det valutagreiene. Men den prisen som er oppgitt på denne siden er i pund, eller?

Så vet jeg det, en gang for alle :P

Skrevet

Nei, det er i dollar.

Skrevet

Denne så bra ut! :)

Det er en amerikansk nettside, så prisen er oppgitt i dollar ($ er tegnet for dollar, £ er tegnet for britiske pund)

Skrevet

Hmm.. jeg visste jo hvordan dollar-tegnet så ut. Skjønner ikke hvilken side jeg var inne på, for når jeg trykket på linken nå var den totalt ukjent :gjeiper:

Det var det pund-tegnet jeg hadde sett et eller annet sted, så da er det greit :)

Skrevet
Men hvor høy er portoen?

Og hvor lang tid tok det før du fikk det du hadde bestilt, TS?

Skrevet

Da jeg bestilte to flasker, kom portoen på ca 7 dollar.

Gjest Lacuna
Skrevet

Det står at de spesialiserer seg på "discontinued hair products", dvs. utgåtte produkter, så det er lurt å være obs på at det man kjøper kan være litt gammel vare.

Skrevet

Ja, men de har dette i TILLEGG til vanlige ikke-utgåtte produkter, så det skulle vel egentlig ikke være et problem. De har en egen link til de utgåtte produktene.

Skrevet

Og hvis det koster rundt 7 dollar for to flasker av vanlig størrelse, er jo det veldig billig for porto fra USA! :)

Gjest Gjest
Skrevet
Og hvor lang tid tok det før du fikk det du hadde bestilt, TS?

Bestillte i går så vi får vente å se..

Gjest Snart 42
Skrevet

Har ikke nå kryssjekket priser på flere varer, men så at det som jeg pleier å kjøpe (fra short sexy hair) var dyrere her enn der jeg pleier å kjøpe. Sjekk ut denne - kanskje du finner ok pris på det du handler og: http://www.salon-collective.co.uk/

Veldig grei nettside - rask og pålitelig levering.

Priser oppgitt i britiske pund.

Gjest Gjest
Skrevet
Har ikke nå kryssjekket priser på flere varer, men så at det som jeg pleier å kjøpe (fra short sexy hair) var dyrere her enn der jeg pleier å kjøpe. Sjekk ut denne - kanskje du finner ok pris på det du handler og: http://www.salon-collective.co.uk/

Hadde verken kerastase,redken,graham webb...

Gjest Gjest
Skrevet

På denne siden ganger du med 10 på stuff4beauty med 5.altså dyrer på den engelske siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...