Kick Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Legg inn en personlig sannhet! Jeg er altfor glad i godteri.
Regndråpe Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Jeg er alt for glad i... pasta? Det ikke spesielt personlig eller noen hemmelighet da men?
Anglofil Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Egentlig ingen hemmelighet, men min drøvel er delt i to - og var ganske gammel da jeg fant ut at det egentlig ikke er så vanlig.(..) Mvh Yvonne
FangeLiv Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Egentlig ingen hemmelighet, men min drøvel er delt i to - og var ganske gammel da jeg fant ut at det egentlig ikke er så vanlig.(..) Mvh Yvonne Det er samboeren min sin drøvel også. Eller mer to drøvler som er vokst sammen til en kjempestor en. Fint med litt uvanlighet.
Anglofil Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Det er samboeren min sin drøvel også. Eller mer to drøvler som er vokst sammen til en kjempestor en. Fint med litt uvanlighet. Så morsomt å se at det ikke bare er meg der ute. Det er visst kun 2 % av oss i hele verden, noe som jo er litt kult egentlig å tenke på. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå