Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, :goodbye: jeg er på jakt etter drømmeparfymen..

Stikker ofte innom parfymeriet å prøver parfyme på meg. Går med den en hel dag for å se om den passer meg.

Så langt liker jeg:

Bright Crystal fra Versace

Marc Jacobs Daisy

Christina Aguiliera

Calvin Klain Contradiction

Beckham Intimately for her

Britney Spears Curious

Usikker på om jeg liker:

Carolina Herrera sexy

ProdId=73659&goChar=S" target="_blank">Sarah Jessica Parker Covet

Burberry Beat

Parfymer jeg ikke liker:

Sarah Jessica Parker Lovely luktet som Wonderbaum

Britney Spears Fantasy Alt for søt

Hypnose

Mariah Carey likner på hypnose

Mary Kay Tribute for her

Mange her egentlig

Parfymer jeg mener er gått ut på dato, som jeg har eiet:

Dior Poison

Dolce Gabbana

Lancome Tresor

ProdId=39316&goChar=A"]Anis anis Cancharel

Lou Lou Cancharel

Paris Yves Saint Laurent

Opium Yves Saint Laurent

Tuscany Per Donna fra Estee Lauder

5 Avenu fra Estee Lauder

Red Door

Roma Laura Biagiotti

Chloe

Vurderer å anskaffe meg:

Vera Wang Princess

[url="http://eu.strawberrynet.com/productDetail.aspx?

Her skal jeg prøve ut parfymer...

Liker ikke tunge dufter..men litt lette, feminine og friske...

Noen flere som har tips til gode parfymer?

Gjest Gjest
Skrevet

Envy mee fra Gucci er frisk og god. Er litt nysjerrig på Princess, men den er vel ikke å få tak i her i Norge?

Skrevet (endret)

Ok, skal prøve den... :klemmer: Har vært å prøvd Versace Signature mild å ganske så god duft. Men etter noen timer på meg så irriterer den meg.. så den er ikke "min" duft..

Luktet på Dior Escale a portefino Å huff... luktet do rens.. :overrasket:

Lurte på om de førte Vera Wang, men de sa at de kanskje hadde det nede i sentrum, på Gimle parfymeri eller Sten & Strøm... jeg så den på Kongsvinger Senteret, enten tar jeg turen ned dit ellers så bestiller jeg meg den på Strawberrynet..

Endret av Bjørnemor
Skrevet

Foressten på Strawberry.net koster Vera Wang 50ml 351,-kr og på Shopping4net.com koster 50 ml 555,-kr Er ikke sikker på hvor jeg skal bestille fra... pga tollen..

Skrevet

Jeg kjøpte ny parfyme nå, som jeg synes er veldig god!

Fendi Palazzo.

Min favoritt for øyeblikket :gjeiper:

Kanskje litt tung nå på sommerstid, men det blåser jeg i :fnise:

Skrevet

Jeg elsker alle fra Lolita Lempicka!

Er også veldig kresen på parfyme, og har luktet meg gjennom en god del før jeg fant disse. Liker godt den som ble lansert i fjor i en tacky flakong med noe gull og glitter på, og den lilla i epleformet flakong (husker jo aldri navn).

De går vel under lette, feminine og friske. Føler det er en veldig "ung" duft, nesten på grensen til barnslig søt, men samtidig mye mer sexy enn de mest sporty/girly parfymene. Hehe.. umulig å forklare en lukt da, du må nesten bare gå og sniffe selv.

Har fått mange komplimenter for at jeg lukter digg, både fra menn og kvinner :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror at vera vang sin princess parfyme kan være noe jeg liker, når jeg ser hva den inneholder. Jeg skal sjekke om noen har den i Trondheim. Hvist jeg er heldig så har de den på Bentes parfymeri, tror de tar inn litt sånn forskjellig som man ikke finner andre steder.

Gjest Gjest
Skrevet
Foressten på Strawberry.net koster Vera Wang 50ml 351,-kr og på Shopping4net.com koster 50 ml 555,-kr Er ikke sikker på hvor jeg skal bestille fra... pga tollen..

Strawberrynet blir nok bittelitt billigere. Ikke mye...

Skrevet

Tror du kanskje hadde likt en fra DKNY, er usikker på navnet på selve parfymen, men den er i ei grønn, lav, rund og "unormal" flaske. Den dufter veldig friskt og sommer, ikke sånn veldig søtt, men en blanding av masse forskjellige frukter

Gjest Gjest
Skrevet

opium

fidji

det lukter ikke alle rundt deg

Skrevet
Tror du kanskje hadde likt en fra DKNY, er usikker på navnet på selve parfymen, men den er i ei grønn, lav, rund og "unormal" flaske. Den dufter veldig friskt og sommer, ikke sånn veldig søtt, men en blanding av masse forskjellige frukter

Er det denne?

http://www.strawberrynet.com/productDetail...28&goChar=D

Skrevet

Hvis du er kresen, bør du forsøke å styre unna det meste av kjendis-parfymer.

Tror kanskje denne kan være noe for deg: Guerlain Insolence :)

This fragrance reveals 3 facets of insolent femininity

Reflects a care-free spirit, a fearless smile, a casual grace

Top notes of glints of red berries: brilliant & sparkling

Middle notes of sparkling violets: extravert & daring

Base notes of rays of iris: radiant & sensual

Skrevet

Jeg liker godt euphoria av calvin klein, den er en ganske tung litt krydret parfyme som nopk passer best på fest på vinteren. Jeg har fått flere komplimenter når jeg har bruk Gucci Rush, den er veldig god. Christian Dior sin Dior Addict Shine er en god sommerparfyme. Laura Biagotti er også veldig god gjenkjennelig duft som er ganske lett.

PS: Jeg liker Hypnose jeg da, bare så du har det i baktankene m.h.p smaken min...

Skrevet

Idag har jeg vært nedi byen... på Glassmagasinet. Der hadde de ikke Vera Wang sin parfyme.. jeg er foressten nyskjærrig på resten av Vera Wang sine parfymer også... Bare man ikke blir luktende som en blomsterbukett :fnise: Ikke lett å finne denne parfymen... må vel på Steen & Strøm i byen. Men orket ikke dra dit i varmen.. :)

Guerlain Le'instant likte jeg litt.. men den er veldig spesiell.. lukter som en dukke...hehe

Jeg synes Hypnose og de i den duren er alt for krydrete...

Prøvde http://eu.strawberrynet.com/productDetail....09&goChar=J Jean Paul Gultiere.. den var for søt.. men ikke av de værste parfymene jeg har prøvd.. ganske så mild...

Skrevet (endret)

Jippy fant den på Gimle Parfymeri... Har bestilt meg denne parfymen nå... gleder meg til jeg får den... :hjerte:

Edit: ikke Eternety som skulle være der, men Princess parfymen til Vera Wang var det...

Endret av Bjørnemor
Annonse
Skrevet

Eternity er jo en god gammel slager det. Kan nok være god på den rette :)

Vær litt forsiktig med mengden - Den kan fort virke tung og intens. Den er av typen "hodepine på flaske", men har en nydelig duft i små mengder.

Gjest Parafymen
Skrevet

Heisann :)

Litt nyskjerrig på va du synes om Princess parfymen til Vera Wang,

var den god ? :)

Skrevet

Idag har jeg tatt turen innom Gimle Parfymeri... Der hadde de Vera Wang både Princess og denne Princess er litt ung, søt, vaniljeaktig duft, mild.. mens den andre er mer frisk, feminin, mer voksen duft.. men den var nydelig...

Nå er jeg ganske så fornøyd, men ikke helt... er nynskjærrig på de andre Vera Wang parfymene også.. det er visst to stk til..

Er også nyskjærrig på Love in White De selger visst veldig mye av den på Gimle.. jeg spurte om å få prøve den, men den var utsolgt for øyeblikket.. Tror den er veldig dyr også..

Princess by Vera Wang som får 5 :hjerte:

Vera Wang Parfymen får 5 :hjerte:

Marc Jacobs Daisy får også 5 :hjerte:

Bright Crystal fra Versace får 5 :hjerte:

Britney Spears Courious får 4 :hjerte:

Cristina Aguliera får 4 :hjerte:

Beckham får 4 :hjerte:

Men, nå gjenstår det bare å finne den duften som jeg gir 6 til....

Skrevet

Jeg elsker Chanel chance eau fraiche... Veldig frisk og nydelig;) (er på tredje flasken på et år;)) Plus Dior addict er også god.

Skrevet

Ser mange har diskutert Vera Wang Princess parfymen.. jeg har hatt den, den er god.. men ikke sånn sinnsykt.. trist det siden flaska er nydelig! Jeg er egentlig nysgjerrig på etterfølgeren av Princess.. som heter Flower princess.. mulig den er bedre fordi jeg likte ikke helt Princess... litt kvalm syns jeg...

man kan få kjøpt vera wang parfymer her: www.beauty4net.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...