Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kunne så gjerne tenkt meg en leilighet snart, vil ikke boligprisene gå ned snart da?! Er ikke det sannsynlig siden det er så mange leiligheter som ikke blir solgt nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boligprisane har så vidt eg veit gått ned ein del alt. Men det som blir solgt blir solgt til takst. Dvs at om du kjøper litt utanfor sentrum av dei største byane, eller ein som treng oppussing osv, så kan du få ein fin pris no. Men vil du bu i sentrum må du betale. Eg kjøpte sist gong "bobla sprakk" hylinga tok av i media, sparte 100 000, og kana aldri tenke meg at "bobla sprekk" denne gongen heller, all den tid nordmenn har solid øknomi og arbeidsløysa er veldig lav. Men at prisane vil fortsette å synke ei stund til kan nok stemme ja. Så følg med er mitt beste råd ;)

Gjest Finansspiren
Skrevet

IKke hør på brukeren over ;) Arbeidsledigheten vil selvsagt stige, og er allerede i ferd med å gjøre det. Det er bråstopp i byggingen av nye boliger, og dermed er det allerede flere håndverkere som er uten jobb. Dette vil igjen ha en dominoeffekt på andre yrkesgrupper.

Det er kun bra boliger som selges for tiden, de andre blir liggende, og det er på disse man vil merke den største nedgangen nå. Etterhvert vil også prisen på de bra boligene falle. Innen neste sommer vil prisene ha gått ned 15-20% av dagens pris.

Skrevet

Boligprisene har gått ned i ca 1,5 år nå.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...