Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Er Sørlig Flau vind sterkere enn Sørlig Svak vind? I såfall, sånn ca hvor mye?
Gjest antigartner Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 (endret) Flau vind er svakere enn svak vind. Hvor mye finner du ut av ved hjelp av Beauforts skala, som jeg har funnet for deg her . Endret 23. juli 2008 av antigartner
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Google er din venn? Nei. TS valgte KG som sin venn, og det bør vi alle respektere.
Brunhilde Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Nei. TS valgte KG som sin venn, og det bør vi alle respektere. Nei, det bør vi ikke. Ikke bør vi respektere deg heller. Er det ikke merkelig? Tenk at jeg kan velge bort å respektere et menneske som kommer med idiotiske kommentarer som gjest. Fantastisk!
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Idiotiske kommentarer er tydeligvis ikke bare forbeholdt gjester.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Idiotiske kommentarer er tydeligvis ikke bare forbeholdt gjester. Det har du helt rett i. Jeg ser ofte en del "sure","ekle" komentarer fra registrerte brukere her, spesielt rettet mot en uskyldig gjest som kommer med et uskyldig spørsmål.
Gjest Hønetissen Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Tenk at flau vind er rødmende, og når man rødmer blir man som regel varm, altså, så altså en svakere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå