Gå til innhold

Hvor anonym kan man være på sjekkesider?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Var inne på noen sjekkesider, bl a match.com, og der var det faktisk noen kjekkaser jeg kunne tenkt meg å blinke til. Men da må jeg jo ha en profil, og jeg vil ikke ha et bilde i profilen, sånn for hele verden mener jeg. Vil heller sende bilde evt til de som man synes virker interessant, kommer i snakk med.

Men, da er det vel ingen som gidder å kontakte meg? Da må vel jeg gjøre hele jobben selv, hehe. Eller hur?

Ellers noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg hadde aldri giddet å svare noen uten bilde engang.. Det er så lett å lage seg en profil og tulle rundt uten bilde, så det er litt betryggende at de man kommer i prat med har det! Derfor tror jeg du gjør lurest i å legge ut et bilde.. Om noen du kjenner finner deg så er det vel noe du overlever med? Tenkte sånn jeg også, men fant ut at jeg skulle ta sjansen.. og nå tror jeg kanskje ikke at jeg angrer, lurer på at jeg har møtt en som er perfekt! Kjempenervøs, men får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vet... :(

Det var jo bildene jeg selv gikk etter når jeg sjekka. Hm, får se om jeg får mannet meg opp til å gjøre det.

Lykke til med datinga di da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen av disse sidene, er det også mulig å ha bilde i fotoalbum, uten å ha ett profilbilde på forsiden (vet sukker ihvertfall har den muligheten).

Da vil man kunne se bilde av deg om man går inn på din profil og videre inn i albumet, men ikke automatisk når man bare ser profilen uten å gå videre inn på den.

Selv har jeg vært på slike sider litt, og jeg er ikke interessert i å gi epostadressen min til mennesker som ikke har gitt litt av seg selv i profilen først.

men jeg er en visuell person også da, så uten bilde, ville jeg ikke engang svart på meldinger, og uansett ikke gitt noen e-postadresse, uansett hvor smarte meldinger vedkommende hadde skrevet.

og mange snakker om dette med at de er redd for å bli gjenkjent.... vel, om noen gjenkjenner deg, så er det jo fordi de OGSÅ er der inne.. hvorfor skulle det være så krise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
noen av disse sidene, er det også mulig å ha bilde i fotoalbum, uten å ha ett profilbilde på forsiden (vet sukker ihvertfall har den muligheten).

Da vil man kunne se bilde av deg om man går inn på din profil og videre inn i albumet, men ikke automatisk når man bare ser profilen uten å gå videre inn på den.

Selv har jeg vært på slike sider litt, og jeg er ikke interessert i å gi epostadressen min til mennesker som ikke har gitt litt av seg selv i profilen først.

men jeg er en visuell person også da, så uten bilde, ville jeg ikke engang svart på meldinger, og uansett ikke gitt noen e-postadresse, uansett hvor smarte meldinger vedkommende hadde skrevet.

og mange snakker om dette med at de er redd for å bli gjenkjent.... vel, om noen gjenkjenner deg, så er det jo fordi de OGSÅ er der inne.. hvorfor skulle det være så krise?

Jeg vet, det er jo dumt. Sånn er det når man er litt fjortis i hodet. :fnise:

Flere konkrete tips? Hva i alle dager skal man kalle seg, søta70 liksom? Kanskje jeg burde ha en hotmailadr, for på eposten står jo fullt navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirjam

Flere konkrete tips? Hva i alle dager skal man kalle seg, søta70 liksom? Kanskje jeg burde ha en hotmailadr, for på eposten står jo fullt navn?

Ja du bør opprette en ny hotmailadresse, det har hvertfall jeg gjort. Er ute på et nettsted selv.

Når det gjelder brukernavn, eller nick, så hvorfor ikke ta et blomsternavn- en blomst du liker feks, eller en musikkgruppe du liker godt. Ville ikke kalt meg "bimbo" eller "snella", hvertfall. Det blir nok av useriøse innpå profilen din likevel. Ønsker deg lykke til der ute i jungelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg var en som aldri i livet ville tørre å legge ut bilde på profilen. Men for et par måneder siden gjorde jeg det likevel... Og har jo fått mange flere svar. Så det anbefales.

Og jeg har ikke opplevd at noen har kommentert at de har gjenkjent meg der inne. Har et bilde hvor håret er litt mørkere enn ellers, og så er ikke bildet så veldig skarpt. Men det er viktig å SMILE på bildet. Gjerne på den litt Mona Lisa-aktige måten... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirjam

Jeg turte heller ikke legge ut bilde først, men så bare gjorde jeg det og nå føler jeg det blir litt stusslig uten bilde. Mye rart man venner seg til,gitt.

Om noen skulle kjenne meg igjen, så tenker jeg skitt au. Har også sett folk jeg kjenner fra diverse sammenhenger der, men det betyr ikke noe for meg, og håper det er gjensidig.

Jeg har også et bilde der jeg ser ned og er litt mørklagt, men de som kjenner meg godt, ser nok at det er meg. Merker at trøkket er mye større med bilde, så av og til tar jeg det bort, og har det kun inne i profilen, i et bildealbum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang kallenavn, prøv å finne noe du føler deg konfertabel med, jeg har initialer rett og slett, selv om det ikke ser ut som det. hehe...

og ja, hotmailadresse uten fullt navn er vel nesten ett "must". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg var en som aldri i livet ville tørre å legge ut bilde på profilen. Men for et par måneder siden gjorde jeg det likevel... Og har jo fått mange flere svar. Så det anbefales.

Og jeg har ikke opplevd at noen har kommentert at de har gjenkjent meg der inne. Har et bilde hvor håret er litt mørkere enn ellers, og så er ikke bildet så veldig skarpt. Men det er viktig å SMILE på bildet. Gjerne på den litt Mona Lisa-aktige måten... ;)

Hehe, det skal jeg da få til. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...