Gjest Gjest_anne k_* Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har ei vennine som jeg nettopp er blitt kjent med. Vi har en kjempegod tone når vi treffes, og har den samme humoren og alt. Den siste måneden har jeg fått melding om at hun kommer senere, og jeg venter, og venter. Får mel klokka 4 og så får jeg melding klokka 9 om at hun ikke kommer pga, diverse ting. Dette har skjedd de siste 4gangene og idag var femte gang. Jeg fikk mel om at hun kunne komme igår, men da passet det dårlig for meg, så derfor spurte jeg om jeg ikke heller kunne komme en tur idag, og det passet fint for henne.. Så fikk jeg melding noen timer senere om at hun hadde funnet ut at hun skulle noe andert, men jeg kunne jo bli med. Jeg orker ikke være med på det som hun ville, og takket nei. Dette hadde gått veldig fint, om det ikke hadde vært for at hun avlyser alt annet også. Så jeg ble litt skuffet og tenker at neste gang kommer jeg til å si at jeg ikke orker å vente hele kvelden på henne. Er det frekt?
Ika Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 (endret) Er det frekt? Nix, ikke frekt. Endret 23. juli 2008 av Ika
Humleblomst Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Du har all rett til å kreve mer respekt enn det der! Gi tydelig beskjed neste gang det skjer, for det kommer nok ikke til å gå over av seg selv hvis det har gjentatt seg på den måten. Og det er hun som er frekk som stjeler tiden din på den måten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå