Amadea Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 ... whiskey, gin, rom og vodka pluss blandevann, öl og vin i baren? Det man får lagd med dette er jo gin tonic, rom cola osv. Er ikke nödvendig å skrive opp dette noe sted vel?
Fun Light Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Helt enig med deg, ikke nødvendig med barkart så lenge dere ikke skal ha mange ulike drinker osv.! Det dere kan gjøre er å sette frem det som tilbys på barkanten eller liknende, altså en øl, ei flaske vin, brusen dere har osv., så vet folk hva de har å velge mellom likevel. Gjorde det på et bryllup jeg nettopp var i, det funket såå bra!!
Nettepett Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Eller, så kan du i verste fall, lage 1 barkart som ligger/henger/står i baren... Så slipper du (eller bartenderen) hele tiden spørsmål om hva man kan få... Jeg tror jeg ville satt pris på det, både som bartender og gjest
Amadea Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2008 Takk for svar! Det blir nok slik Lince beskriver. Ellers så hadde jeg tenkt å lage et slikt barkart kun til baren slik Nettepett foreslår, men jeg synes det blir litt "tamt" siden vi har et såpass begrenset utvalg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå