Gjest Blondie som er lei av å være blo Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har vært en blondie nå (lystonet hos frisør) i flere år. Nå er jeg utrolig lei av min gule falska hårfarge og kunne gjerne tenkt meg å bli mørkelond igjen. Er det noen som har gjort dette før? Hørte med en frisør og da fikk jeg vite at jeg må farge det i en varm tone så det ikke skal bli grønt..! Men problemet er at jeg er veldig blek og passer ikke i en mørk nyanse. Vil kun ha det mørkeblond. Er det noen som har noen erfaringer her? Har veldig langt hår så kan ikke farge det flere ganger i frykt for å ødelegge min lange manke!
AnetteR Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Har ingen erfaringer med akkurat dette, men vil anbefale deg å gå til en ordentlig frisør som kan hjelpe deg. Ville neppe begynt med noen hjemmesnekra greier eller billige frisører på bleket hår...
skanky Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Varm tone betyr ikke mørkt, det betyr bare at du må velge en farge med røde pigmenter i. Altså, styr unna alle farger som heter noe med "aske" og gå for noe som heter et eller annet i duren av gyllent, honning, karamell osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå