Gå til innhold

Hva kan man finne på når det regner ute?

Gjest hyggelig

Anbefalte innlegg

Gjest hyggelig

Nå har det regnet i dagesvis, og jeg begynner å gå tom for ideer til hva jeg kan finne på!

Er ikke så glad i å lese, strikke eller sy, så det utgår.

Hva gjør du på en regnfull dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser, strikker og syr...

Neida, jeg leser, surfer litt, ser litt på tv. Kanskje jeg rydder et skap, eller baker litt. Har sjelden problemer med å få tiden til å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv ut forskjellige oppskrifter, enten baking som Brunhilde nevner eller iskrem. Min nye dille. is eller sorbet av ymse art. Bare fantasien setter grenser.

Eller prøv deg som skribent. Sett deg ned med blokk og blyant og en kopp god kaffe eller te,og bare skriv det som ramler deg inn.(Pssst; Cupico betaler visst fortsatt 500 for bidrag som kommer på trykk....!500 duger til en enklere middag for to)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hyggelig

Gode tips her, ja. Er glad i å bake,men ender alltid opp med usunne alternativer.. kaker, boller og søt bakst. Brød og rundstykker er så kjedelig, synes jeg...

Poenget er at jeg ikke kan bake så mye som jeg vil , da det legger seg rundt midjen der det er nok fra før;)

Gå tur i regnet kunne jeg gjort om jeg hadde regnklær som passet. (for mye baking i det siste, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

telle regndråper :ler:

eller strikke, sy, lese, bake, se film eller tv, kvinneguiden forum, trene, drikkr kakao, fiske (den biter bedre når det regner), rydde huset, spille spill, lage såpe eller stearinlys eller noe annet, skrive, vaske, skjem deg bort med masse duftoljer og champagne i badekaret, fotbad, plant avleggere, snakk i elefon, lek, tegn, gå en tur i den nydelige lukten av regn.

Eller finn deg en regnjakke og kom deg ut i vannpyttene, og Hopp!!! :) Paraply!!!

Endret av Lise_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner
Gå tur i regnet kunne jeg gjort om jeg hadde regnklær som passet. (for mye baking i det siste, hehe)

Da har du et perfekt påskudd til å dra på shopping på nærmeste kjøpesenter (ikke veldig politisk korrekt, men en kjekk ting å gjøre når det regner).

Der kjøper du deg nytt regntøy, og kanskje også etpar fine gummistøvler.

Deretter går du tur i regnet og hopper i sølepyttene alt du lyster! :)

:regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i å lese jeg da så regnværsdager blir ofte brukt til det.

Ellers kan du jo f. eks:

- laste ned nye sanger

- danse og synge til sangene. (Muligens forbeholdt at du er alene hjemme :fnise: )

- rydde i skuffer og skap

- bade i regnet kan også være deilig hvis badetemperaturen er grei

- invitere noen venninner over for å skravle

- shoppe

Mange gode forslag lenger opp i tråden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Male! Kjøp lerret, litt maling noen pensler og mal ivei! Kanskje blir det et fint bilde! :)

Se en god film, rydde eller dekorer eller ommøblere huset... Eller dra i en svømmehall. Det er så mangt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har det regnet i dagesvis, og jeg begynner å gå tom for ideer til hva jeg kan finne på!

Er ikke så glad i å lese, strikke eller sy, så det utgår.

Hva gjør du på en regnfull dag?

Jeg er på KG, ser på TV (gjerne serier jeg har lastet ned) eller baker noe.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heklet, sydd inn/ut/ned noen klær, rydder litt i smykkene mine, rydder i skuffer & skap. Jeg er flink til å sysselsette meg slik jeg altså, men kan innrømme at de siste regnversdagene har vært litt trauste. :)

Ellers er jeg på nett, eller ser på TV (takk til dere, som ga noen av oss paradise hotel i 56 episoder denne sommeren).

Man kan jo dra på badeland og sånt. Det skal vi i dag, men nå er det sol her da. Så ingen unnskyldning egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å sitte på verandaen med en kopp te og en bok når det pøsregner. Ellers ser jeg en film, spiller Nintendo eller ... leser. Når jeg er sammen med kjæresten min, som jo er ofte, lager vi noe god mat sammen, ser film, går tur i regnet eller drar på Tusenfryd! Det siste var riktignok ikke planlagt i regnvær, men det var ganske moro (og litt kaldt) og lite køer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...