Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Agathe, 38
Skrevet

Jeg har ikke for vane å date folk fra jobben men har fått emg ny jobb i et større selskap med flere ulike avdelinger...og jeg har observert noen kjekke menn der, som ser hyggelige ut og kanskje er noen single også!

Jeg har jo lest for og mot jobbromanser...men hva med å få en seriøs kjæreste fra jobbmiljøet, dersom men er mest på jobb likevel? Er ikke det en glimrende anledning egentlig? Det er klart...skulle det gå skeis er det ikke spesielt moro å se dem etterpå...men jobber man på ulike avdelinger?

Eller hva synes KG-borgerne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobben er jo et helt naturlig sted å treffe en kjærete. Vi tilbringer tross alt endel tid der. Go for it!

Skrevet
Jeg har ikke for vane å date folk fra jobben men har fått emg ny jobb i et større selskap med flere ulike avdelinger...og jeg har observert noen kjekke menn der, som ser hyggelige ut og kanskje er noen single også!

Jeg har jo lest for og mot jobbromanser...men hva med å få en seriøs kjæreste fra jobbmiljøet, dersom men er mest på jobb likevel? Er ikke det en glimrende anledning egentlig? Det er klart...skulle det gå skeis er det ikke spesielt moro å se dem etterpå...men jobber man på ulike avdelinger?

jeg har prøvd, og kommer nok til prøve å unngå det senere.

den tanken med at det jo er der man bruker mest tid likevel, og kjekt når man ser hverandre hver dag der ihvertfall, ble lett litt feil brukt. Vi var begge aktive mennesker, og det ble lett å ikke bruke nok kvalitetstid sammen, for vi så hverandre jo i morgen likevel.

den tiden man ser hverandre på jobb, er IKKE kvalitetstid!! Man er jo tross alt på jobb for å jobbe, så dersom man da har tid til å være kjærester på jobb, så kanskje man bruker tiden sin litt feil? Vi hadde ihvertfall sjeldent tid til det, ikke noe mer en kanskje noen ord en gang i blant, og bare det ble det snakket om i gangen. "har han ikke nok å gjøre eller? synes stadig han er inne hos aline jeg"

så nei, jeg står over.

Gjest Gjest_Sonja_*
Skrevet

På vår arbeidsplass er det et par som er gift, og de jobber på hver sine avdeling. De ser hverandre nesten ikke på jobb, de luncher med ulike kolleger og er i møter og masse hver for seg. De ser hverandre først når de kommer hjem, eller de kjører sammen av og til, men ofte kjører de hver for seg fordi de slutter til ulike tider. De reiser av og til også, så det skjer mye.

De har vært gift og jobbet i samme selskap i over ti år. Tror det funker bra. Også henter de barna i barnehagen like ved jobben hver dag, og det bytter de på..noen ganger han og noen ganger hun.

Skrevet (endret)

Jeg traff min på nattevakter i en bolig vi begge jobbet.. Vi holdt på useriøst i et halvt år, og når det blei seriøst, og dette kom ut på jobben, så kom sjefen til meg og spurte meg litt om ditt og datt. Jeg svarte bekreftende, og sa selvfølgelig at på arbeidsplassen var vi kollegaer intet annet.

Min sjef stolte på oss som arbeidstakere og vi jobbet videre som vanlig.

Dette er fem år siden nå, og vi har en baby på ett år :)

Ikke la jobbsituasjon hindre deg, men vær ærlig og oppfør dere pent. :jepp:

Ikke at vi alltid gjorde det :sjenert::flau:

host

Men når det er sagt: respekt for arbeidsplass og kollegaer er viktig og går foran alt. Samt i vårt tilfelle blei dette bare grunnlag for vennligsinnet mobbing og tulling.

Endret av MidnightChildDreamer
Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg har også prøvd det og jeg vil ikke anbefale det!

Gjest Gjest_Agathe_*
Skrevet
Jeg har også prøvd det og jeg vil ikke anbefale det!

Fordi?

Gjest Gjest
Skrevet

Jøss, ansetter store selskaper slike usikre kvinner på 38 år....

Spør du meg, så mener jeg at du bør leve livet DITT slik vi her inne sier.

Skrevet

Å møte noen på jobben funker veldig bra, spør du meg ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Jøss, ansetter store selskaper slike usikre kvinner på 38 år....

Spør du meg, så mener jeg at du bør leve livet DITT slik vi her inne sier.

Jøss, vet vi om TS faktisk følger rådene her slavisk?

Jøss, kan man ikke være sikker på faget sitt, men usikker i kjærlighetslivet?

:popcorn:

Gjest Tanita
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Kan fungere fint det! Viktig å la jobb være jobb og privatliv privatliv. Klarer dere det, så er det vel ikke noe problem.

Gjest Gjest
Skrevet
Jøss, vet vi om TS faktisk følger rådene her slavisk?

Jøss, kan man ikke være sikker på faget sitt, men usikker i kjærlighetslivet?

:popcorn:

Så det finnes en fasit i kjærlighetslivet også altså?

Gjest Gjest
Skrevet
Så det finnes en fasit i kjærlighetslivet også altså?

Nei...men enkelte er mer usikre på kjærlighetslivet enn andre områder av livet sitt. Så er det. Det er jo ikke sikkert folk er ute etter en fasit, men at de savner råd, innspill og veiledning. Du forstår forskjellen eller?

Gjest Gjest
Skrevet
Nei...men enkelte er mer usikre på kjærlighetslivet enn andre områder av livet sitt. Så er det. Det er jo ikke sikkert folk er ute etter en fasit, men at de savner råd, innspill og veiledning. Du forstår forskjellen eller?

Jeg beundrer ihvertfall de som faktisk klarer å unngå kjærligheten om den dukker opp i deres liv dersom den ikke er i samsvar med deres lover og regler.....(eller andres lover og regler)

Skrevet

Jeg møtte min på jobb, det gikk helt fint. Vi jobbet i to forskjellige avdelinger og det gjorde vi helt til jeg fant meg ny jobb.

Skrevet

Jeg har også truffet kjæresten min på jobb.

Helt ukomplisert har det ikke vært, både fordi hans ex også jobber der og fordi han hadde en veldig fremtredende stilling i konsernet (noe som medførte MYE rykter).

Men, nå har han byttet jobb- så vi er "glemt". Det som blir spennende nå er firmafesten vi skalha om ettpar mnd. For der er både jeg og hans ex påmeldt. For selv om ingen ting skjedde mellom han og meg før de hadde gått fra hverandre- så legger hun all skyld for bruddet på min eksistens- og har laget seg sin egen historie om hva som skjedde (men altså ikke skjedde).

Skal innrømme at jeg er glad for at jeg valgte å fortelle både sjefen min (vi jobber veldig tett) samt ettpar gode kollegaer om "oss", slik at jeg vet at det er noen som vet hva som skjedde og ikke skjedde.

Jeg kan fint se exen i øynene- jeg har helt ren samvittighet- men jeg vet jo at hun mildt sagt ikke er begeistret for meg.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg beundrer ihvertfall de som faktisk klarer å unngå kjærligheten om den dukker opp i deres liv dersom den ikke er i samsvar med deres lover og regler.....(eller andres lover og regler)

Vel, jeg lar moral og lover/regler være bestemmende for kjærligheten. Jeg møtte mannen i mitt liv, men brøt med ham fordi han ennå ikke er skilt. Det er jo å la moral være bestemmende, for han ville gjerne væåre kjærester.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Vi møtte hverandre på jobb på en liten arbeidsplass. Ventet til vi var rimelig sikre før vi tok steget ut i offentligheten og nå har vi vært sammen i to år. Da vi oppdaget at det var gjensidig interesse brukte mye tid på telefon og snakket sammen i pausene til vi mente at det var vært et forsøk. Det hører med ti historien at jeg avviste en date gang på gang med begrunnelsen at vi jobbet sammen;) han gav heldigvis ikke opp!

Ingenting i veien med å treffe mannen på jobb, men ikke bli kontorets flørt! La ting utvikle seg naturlig og bli litt kjent med en person før du treffer ham utenom er mitt råd. Og vær kollegaer på jobb - ikke kjærester!

siden så mange i norge treffer hverandre gjennom jobben synes ikke jeg at det er problematisk lengre. så lenge det ikke går over streken i arbeidstiden og så lenge det gryende forholdet er seriøst fra begges side. Så lenge ikke firmaet har noen policy på dating mellom ansatte?

Gjest Celina
Skrevet

Men pass på at han ikke er gift!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Skrevet

Jeg er gift med den mannen jeg møtte via jobben :) Men han var ikke fast ansatt da, han jobbet der i 4mnd cirka. Så derfor var det heller aldri noe problem - vi offentliggjorde det heller ikke før etter han sluttet. Men det gikk jo mye rykter da.. Liten arbeidsplass, nemlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...