Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Jeg tok en test for et par dager siden, ca 5 dager etter El (klarer ikke vente). JEg kunne skimte ei kjeeeeeeempe kjempe svak strek. Er dette en skyggestrek og hva kjennetegner en skyggestrek? Eller lurer jeg på... hvis du tisser på pinnen.. flere dager etter hverandre, fungerer det? eller er den brukt opp uansett etter 1 gang? Sikkert et skikkelig teit spørsmål Jeg tisset på min pinne flere dager på rad, og streken ble tydeligerer.. betyr det noe, eller har jeg bare ødelagt den?
Millie_82 Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Kjøp CB digital, da slipper du å tyde streker...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 TAkk for svar. Jeg gjorde det igjen, slik som jeg gjorde. Kom en svaaaaaaaak antydning. Men det burde vel ikke komme noen ting hvis det ikke er noe på gang? uansett?
Gjest Lacuna Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Hva gjorde du igjen? Brukte samme test en gang til? :klø:
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Nei, ikke den sammen som sist, men en ny. MEn brukte den nye flere ganger, fordi kontrollstreken bare ble halv, og jeg trodde jeg måtte "fylle på" for at det skulle bli riktig. VEt jeg er litt tøysete, men vi prøver igrunnen ikke. MEn er litt usikker på om det kan ha skjedd noe likevel..
Gjest Lacuna Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Men hvis du gjør det, er jo testen ugyldig, så det hjelper lite. Du må nok bruke en ny test, og passe på å få utført den på skikkelig vis.
Gjest Nishiki Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 Det står vel ganske så tydelig i bruksanvisningen at vis kontrollstreken ikke er ok så kast testen. Ikke bruk testen flere ganger. Osv.. Det arket er vel der for å leses. Tisse på pinnen flere ganger? :dåne:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå