trine19 Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Skal få meg chihuahua hann, trenger tips. Også om valp generelt:)
FangeLiv Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Melde deg på valpekurs hvis du ikke har gjort det. Lese litteratur om valpeoppdragelse og valper/hunders helse. Melde deg inn i en hundeklubb, gjerne for chihuahuaer.
trine19 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 Ja har tenkt litt på valpe kurs. Men det er ikke noe spesielt jeg må vite om Chihuahuaer? Er det noen som vet noe om de?
Frey Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Du vil få mer igjen av å lese om hund generelt. I prioritert rekkefølge: Fra valp til voksen hund - av Åsa Ahlbom Kontakt - av Eva Bodfält Valpesosialisering - av Gry Løberg Ikke skyt hunden - av Karen Pryor Så når valpen er i hus vet du litt mer, og så lærer du enda mer på valpekurs
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Hadde det ikke vært lurest å lese om de aktuelle rasene FØR man bestemmer seg? Hvordan kan du ellers vite at rasen er den rette for deg? Anbefaler: "What dog?" av Amanda O'neill FØR du bestemmer deg for rase. Ellers anbefaler jeg også "fra valp til voksen hund" og "puppies for dummies".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå