Gjest Utlogget Skrevet 23. juli 2008 #1 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har nylig møtt en gutt på jobben. Vi flørter hele tiden og tar på hverandre endel. Jeg kjenner han ikke, har bare pratet med han litt. Spist lunsj sammen og jeg har kjørt han hjem to ganger nå. Vi smiler og ler masse men har tydeligvis ikke så mye å prate om (lenger)! Når andre spiser med oss, prater vi med dem og jeg ler selvfølgelig av vitsene hans. Han smiler hele tiden, og flørter tydelig.. han prøver å komme på ting å prate om når det blir stille, men det stopper helt opp for meg! Så stresser jeg med å finne opp noe, ja og sånn går det.. Jeg snakket mye mer før, før jeg begynte å flørte med han. Nå sier han ting som - Så kjedelig/stille du er idag!! Klarer ikke være rolig og snakke med han normalt lenger.. Det er siste dagen hans til lørdag, så mindre stressende for å prate med han og prøve å bli kjent, er det jo ikke... Noen som kjenner seg igjen? - Plutselig sjenert....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hettan Skrevet 23. juli 2008 #2 Del Skrevet 23. juli 2008 Kjenner det veldig godt igjen... Men når eg flørtet med typen min så fant eg ut at eg ikkje hadde noe å tape og sporte om ikke han ble med ut for å spise pizza en kveld.. Så til å begynne med gikk det litt tregt fordi eg var så nervøs men ble bedre etterhvert.. Det er bare snakk om å våge å feile.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blairwitch Skrevet 23. juli 2008 #3 Del Skrevet 23. juli 2008 Skravler han ivei han da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utlogget Skrevet 23. juli 2008 #4 Del Skrevet 23. juli 2008 Ja han snakker, noen ganger bare for å snakke, så det blir at jeg sitter igjen med kommentaren...- jaha... mhm.. ja daså! Det er ikke noe å prate videre på! Jeg snakket i vei i førsten, men med e`n gang det ble flørting og små'tafsing' fikk jeg helt forstoppelse! Syns det er skikklig spennende etter jeg har vært isolert inne med exn i 2 år.. Men jeg må bare prøve å banke inn i hodet mitt at det er jo bare for gøy! De siste dagene får jeg vise han min artige side!! *dunk dunk* Imorgen blir det skjerpings!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #5 Del Skrevet 25. juli 2008 Ja han snakker, noen ganger bare for å snakke, så det blir at jeg sitter igjen med kommentaren...- jaha... mhm.. ja daså! Det er ikke noe å prate videre på! Jeg snakket i vei i førsten, men med e`n gang det ble flørting og små'tafsing' fikk jeg helt forstoppelse! Syns det er skikklig spennende etter jeg har vært isolert inne med exn i 2 år.. Men jeg må bare prøve å banke inn i hodet mitt at det er jo bare for gøy! De siste dagene får jeg vise han min artige side!! *dunk dunk* Imorgen blir det skjerpings!! Kanskje du underbevisst finner ham for dum til å gidde å snakke med. Du sier at du "ler selvfølgelig av vitsens hans". ok, da finner du ham kanskje morsom, eller du har lært at man skal le av menns vitser. Prøv å analyser litt; Selv om du har vært isolert noen år, er det jo ingen vits i å gå for det første og beste, hvis det blir slitsomt. Evt. se på det kun som et overgangsfenoment som skal brukes for å øve deg på flørting/dating/omgang med nye menn. Ikke legg særlig prestisje i det. Blir lettere sånn. og for all del; Det er en fra JOBB! Vurder hvor langt det i det hele er verdt å gå. Jobb-forhold som surner er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå