Gå til innhold

Overraskelser etter bryllupet...


Kaktus

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært gift i vel to uker - og inntrykkene begynner å synke inn! Og selv om jeg har takket for meg her på bryllupssidene, har jeg nå skjønt at jeg ikke klarer å holde meg helt unna likevel...

Men jeg hadde lyst til å fortelle hva som ventet oss når vi kom hjem fra bryllupsreise - vet at det er noen der ute som kanskje gruer seg litt for den tradisjonen at venner skal ha en overraskelse klar til brudeparet. Her er det mange skrekkhistorier - så jeg vil fortelle noe koselig!

Vi oppbevarer nøkler til leiligheten vår hos våre gode venner og naboer for at de skal kunne ta inn post og vanne blomster når vi er borte. Når vi kom inn døra til leiligheten etter endt bryllupsreise, så vi at det sto roser på bordet, det var flagg og en lapp på stuebordet der det sto at det ventet en overraskelse i videospilleren. Vel, vi begynte å pakke ut, og tenkte at det ser vi på siden. Så åpnet jeg døra til soverommet - og det var fylt til randen med 1200 ballonger!! Så verken seng, nattbord eller noe annet, bare et hav med ballonger... Og i videospilleren var videoen fra bryllupet (som en venn hadde filmet) - og opptak av prosessen med å blåse opp alle ballongene. De (naboene og en annen venn) hadde hatt det kjempegøy med dette - og de hadde til og med bært en kompressor opp i fjerde etasje... Tenker naboene lurte!

Uansett - dette var kjempekoselig og bare moro! Er ikke fan av disse spøkene som går litt for langt, og er glad vi har så gode venner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snuupi

Så utrolig gøy! :lol:

For noen fantastiske venner dere har! Litt kosligere å komme hjem til enn Honnikorn i senga som et vennepar av meg gjorde :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kosligere å komme hjem til enn Honnikorn i senga som et vennepar av meg gjorde :ler:

Finnes det folk som gjør sånt fremdeles?????? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var koselig overrraskelse!

Jeg er skikkelig nervøs for bryllupsnatta vår, fordi jeg vet at det er noen som kommer til å finne på ett eller annet. Jeg er i alle fall helt sikker på at nøkkelen til hotellrommet skal vi passe godt på og så langt som mulig ikke røpe hvilket rom vi skal ha (vanskelig siden alle gjestene også skal overnatte på hotellet og de aller fleste fra fredag til søndag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det folk som gjør sånt fremdeles?????? :roll:
Jeg vil anta det, for vi har fått klar beskjed av våre forlovere om at så lenge vi har valgt et tradisjonelt bryllup får vi ta med alle tradisjonene som hører mer. Deriblandt forlovernes rett til å gjøre noen "practical jokes". :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er redd for hva som vil vente deg på hotell rommet på bryllupsnatten, kan du opplyse hotellet at dersom noen andre har vært inne på rommet før dere kommer vil det ikke bli betalt for... Da passer de nok godt på nøkkelen. Når du har betalt for et hotellrom har du faktisk krav om å finne det i skikkelig stand, og uten honnikorn i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Så koselige overraskelser da! Helt klart bedre enn det som skjedde med et tidligere nabopar av meg. Senga deres ble demontert, maten i kjøleskapet lagt på benken og melk helt ut så det stinket som fy der. Stakkars folk sier jeg bare, og dette var da i tillegg på bryllupsnatta. Nei takke meg til venner som deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å forstå meg på folk som gjør sånt, enten det nå er bryllup eller ikke.

Direkte slemt!!

Hadde aaaalllddrriiiii snakka med dem mer!!! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Anitacath her - sånne folk hadde blitt elegant strøket av vennelisten min hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...